خبرگزاری کار ایران

زمان ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۸۳

داوطلبان با مراجعه به سایت http: / / advari. irantvto. ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر شان ثبت نام کنند.

ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان، غله و… در سال ۹۳ به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت ۸ صبح ۲ اردیبهشت آغاز می شود و تا ۱۲ همان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، «کوروش پرند» رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اعلام این خبر گفت: آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان، غله و… در تاریخ ۲۵ اردیبهشت برگزار می شود و اولین مرحله آزمون‌های هماهنگ سال ۹۳ نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

وی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان بیان کرد: داوطلبان با مراجعه به سایت http: / / advari. irantvto. ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر شان ثبت نام کنند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که ثبت نام کنندگان باید از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت با مراجعه به سامانه http: / / advari. irantvto. ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

پرند در پایان اظهار کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز