خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی اصفهان اعلام کرد:

فعالیت‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان گسترش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۷۸

توسعه روابط خارجی با اعزام هیات های تجاری می تواند نقش موثرتری در اعتلای اقتصاد استان و کشور داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در سی و نهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با توجه به فعالیت‌های دولت جمهوری اسلامی برای توسعه روابط خارجی با اعزام و جذب هیات‌های تجاری می‌تواند نقش موثرتری در اعتلای اقتصاد استان و کشور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ خسرو کسائیان اعزام هیات‌های تجاری اتاق بازرگانی اصفهان به سایر کشور‌ها را سبب برقراری ارتباطات تجاری بین فعالان اقتصادی دو کشور برشمرد و اظهار داشت: اتاق اصفهان بر اساس بازارهای هدف صادراتی خود اقدام به تنظیم برنامه اعزام هیات‌های تجاری در سال جاری کرده است.

وی با اشاره به پذیرش ۳۱ هیات تجاری و اعزام چهار هیات تجاری در سال ۹۲ افزود: در سال جاری تلاش می‌شود که ۱۰ هیات اقتصادی به کشورهای هدف اعزام شود.

کسائیان با اشاره به درآمد اتاق اصفهان از محل واحدهای تولیدی که کارت بازرگانی را در شهر دیگری دریافت می‌کنند تصریح کرد: بر اساس مصوبه اتاق ایران از محل یک در هزار فروش این شرکت‌ها که اتاق ایران آنرا ۴۰درصد دریافت می‌کند که به ترتیب ۳۰ درصد به اتاق اصفهان، ۳۰ درصد به اتاق صادرکننده کارت و ۴۰ درصد به اتاق ایران اختصاص می‌یابد.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان خواستار توجه اقتصادی به پروژه‌های فرودگاه اصفهان در راستای جذب توریست شد و اذعان داشت: ساخت بخش ویژه بازرگانان(cip) در فرودگاه اصفهان اقدام موثر در راستا توسعه فعالیت‌های اقتصادی استان است.

«ابوالقاسم سرتیپی» شاه بیت فعالیت اتاق بازرگانی اصفهان را تقویت روابط برون مرزی فعالان اقتصادی استان برشمرد و خاطر نشان کرد: اتاق باید در بخش بین الملل تقویت شود تا شاهد افزایش تجارت استان با سایر کشور‌ها باشیم.

رییس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه از برگزاری مجمع جهانی میراثغیر ملموس در اصفهان در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: تلاش می‌شود که در این همایش برند اصفهان جهت توسعه صنعت گردشگری در حضور یک هزار مه‌مان خارجی معرفی می‌شود.

محمدرضا رجالی» تصریح کرد: هویت رقابتی اصفهان در این رویداد بزرگ هنری رونمایی می‌شود و این موضوع می‌تواند نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری داشته باشد.

رجالی همچنین خواستار ارایه گزارش دقیق از سفرهای خارجی هیات‌های اعزامی اتاق شد و گفت: پیگیری نتایج این سفر‌ها می‌تواند به توسعه صادرات استان کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز