خبرگزاری کار ایران

بذر پاش در مجلس:

طرح استیضاح وزیر آموزش وپرورش در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۱۰

رای اعتماد مجلس به آقای فانی به این دلیل بود که خواستار غیر سیاسی‌شدن و کارا شدن آموزش و پرورش بود، اما اکنون به نظر می‌رسد که آموزش و پرورش هم سیاسی شده است و هم نا‌کارا است.

نماینده تهران در مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با امضای ۹۲ نماینده در دستور کار است

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد بذر پاش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان سؤال از وزیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از نمایندگان سوال کننده از وزیر اظهار داشت: برای من جای تعجب است که با وجود اینکه یکی از شعارهای دولت، انتصابات دولتی در راستای اعتدال بود، در این مدت استانهای مختلف آمدند و از آموزش و پرورش در زمینه انتصابات ابراز نارضایتی و اعتراض کردند و همین الان نیز نمایندگان مجلس با ۹۲ امضاء طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را در دستور کار خود دارند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه کسی نافی تغییر دولت نیست، گفت: خرده‌هایی که نسبت به وزیر آموزش و پرورش گرفته می‌شود، مربوط به بازنشستگی زودرس مدیران کار‌شناس و‌کارآمد بوده است.

وی در ادامه افزود: آیا اگر در گذشته ‌امر اشتباهی رخ داده است این توجیهی برای تکرار این اشتباه در آینده است؟

بذر پاش خاطر نشان کرد: رای اعتماد مجلس به آقای فانی به این دلیل بود که خواستار غیر سیاسی‌شدن و کارا شدن آموزش و پرورش بود، اما اکنون به نظر می‌رسد که آموزش و پرورش هم سیاسی شده است و هم نا‌کارا است.

نماینده مردم تهران خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: شما مسئول تربیت نسل آینده کشور و شریف‌ترین پرسنل جمهوری اسلامی هستید و این درشان یک وزیر نیست که عناصر ناکارآمد را به کار بگیرد، چرا که در خصوص عزل و نصب‌ها این امر آثار عملکردی هم خواهد داشت.

وی گفت: در استان خراسان رضوی ۹۰ هزار فرهنگی داریم که باید پرسید که آیا هیچ کدام از این ۹۰ هزار نفر صلاحیت نداشتند که یک فرد سیاسی باید مسئول ‌شود، یا مثلاً دبیر کل حزب‌کارگزارن را مدیر یک استان کردید و این به منزله این نیست که شما حق عزل و نصب را ندارید؟ اما باید گفت که شما هر حقی هم ندارید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز