خبرگزاری کار ایران

شهردار تولمشهر:

حضرت زهرا(س) الگوی حقیقی زنان جامعه ما باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۹۸

به همت شهرداری تولمشهر، جشن میلاد کوثر و پیاده روری بانوان برگزار شد.

شهرداری و شورای اسلامی شهر تولم اقدام به برگزاری پیاده روری صبحگاهی بانوان و جشن میلاد کوثر در پارک این شهر کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از صومعه سرا، صبح امروز بانوان تولمشهری در یک پیاده روی صبحگاهی میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) را گرامی داشته و در پارک این شهر تجمع کردند.
در این مراسم باشکوه که با حضور مسئولین محلی برگزار شد، مولودی خوانی و اهداء جوایز به شرکت کنندگان صورت پذیرفت.
روا بخشدار تولمات ضمن گرامیداشت روز میلاد صدیقه طاهره(س) و تقدیر از شورای اسلامی و شهرداری تولمشر در جهت تدارک دیدن این برنامه افزود؛ حضرت زهرا(س) اسوه تمام زنان عالم و بشریت است.
وی حضرت فاطمه(س) را مادری مهربان و همسری فداکار دانست و بیان داشت؛ تمامی مادران و زنان جامعه اسلامی جهت داشتن زندگی با نشاط و اسلامی باید این حضرت را الگوی رفتاری خود قرار دهند.
بخشدار تولمات برگزاری ورزش صبحگاهی را کار بسیار پسندیده و مفرحی دانست و بیان داشت؛ امید آن می‌رود تا این حرکتهای ارزنده تداوم داشته باشد.
در ادامه لاجوردی شهردار تولمشهر ضمن گرامیداشت ایام و تبریک روز زن به بانوان تولمشهری افزود؛ قطعاً انسان باید در زندگی خود بهترین افراد را الگوی خود قرار دهد که حضرت زهرا(س) می‌تواند بر‌ترین الگو و راهنما برای بانوان کشور اسلامی ما باشد.
وی با اشاره به صبر و استقامت حضرت فاطمه(س) در برابر سختی‌ها و مصائب افزود؛ اگر بانوان جامعه اسلامی رفتار‌ها و کردارهای این مقام شامخ را برای خود سرمشق قرار دهند مطمعناً آسیب‌های اجتماعی و اختلافات خانوادگی به کمترین حد خود خواهد رسید.
شهردار تولمشهر ورزش را رمز سلامتی جامعه دانست و بیان داشت؛ شهرداری و شورای اسلامی شهر در تلاش است تا به این امر مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست بیشتر پرداخته و در جهت تداوم ورزش همگانی گام بردارد.
لاجوردی دنیای ماشینی امروز را آسیبی برای سلامتی جامعه دانست و افزود؛ کم تحرکی یکی از عوامل مهم وجود بیماری‌های گوناگون در اشخاص است که دستگاه‌های مربوط و شهرداری‌ها باید در جهت فراهم نمودن بستر مناسب برای ورزش کردن مردم فراهم آورند.
در پایان این مراسم به تعدادی از شرکت کندگان جوازری به رسم یادبود اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز