خبرگزاری کار ایران

پس از دیدار از آکادمی ووشو؛

هاشمی: حساب ویژه برای روی مدال آوری ووشو در اینچئون باز کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۹۹

رشته ورزشی ووشو با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته به جایگاه رفیعی در آسیا و جهان رسیده و ما حساب ویژه ای روی مدال آوری این ورزش در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی باز کرده ایم.

عصر امروز کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با حضور در آکادمی ووشو از تمرینات تیم ملی ووشو اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در ادامه بازدید های مسئولان کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون دقایقی پیش رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با حضور در آکادمی ووشو از تمرینات ووشو کاران بازدید کردند.

کیومرثهاشمی رییس کمیته ملی المپیک در این بازدید ضمن دیدار با مسئولان فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان حاضر در اردو ابراز داشت: رشته ورزشی ووشو با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته به جایگاه رفیعی در آسیا و جهان رسیده و ما حساب ویژه ای روی مدال آوری این ورزش در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی باز کرده ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف ما از حضور در فدراسیون این است که ابتدا به خانواده بزرگ ووشو به دلیل افتخارآفرینی های متعدد خسته نباشید و تبریک بگوییم و سپس شرایط فدراسیون ها را برای موفقیت در بازی های آسیایی اینچئون بررسی کنیم.

وی ادامه داد: ووشو رشته ای است که به عنوان ورزش درجه اول روی مدال آوری آن حساب می کنیم و یقین دارم در اینچئون نیز شاهد کسب مدال های رنگین به خصوص طلا از این رشته خواهیم بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه ووشو با احداثآکادمی که از اقدامات قابل تقدیر مدیریت فدراسیون است به جایگاه رفیعی رسیده و من یقین دارم در بازی های اینچئون کمک زیادی به ایران در کسب مدال خواهد کرد.

وی همچنین با قدردانی از جامعه رسانه کشور گفت: بدون تردید نقش رسانه در انعکاس موفقیت ها بسیار پررنگ است و من از نمایندگان رسانه ها می خواهم تا ورزشکاران را در مسیر موفقیت در بازی های آسیایی اینچئون یاری کنند.

همچنین مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو نیز با ارایه توضیحاتی در خصوص اردوها و شرایط ورزشکاران این رشته گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نتایج درخشانی در بازی های آسیایی اینچئون کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز