خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان خبرداد:

اجرای بیش از ۴۵۰ ویژه برنامه هفته زن در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۸۹

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری: بیش از ۴۵۰ ویژه برنامه همکاری سازمانها و نهادهای مختلف برای گرامیداشت هفته زن برگزار می گردد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت: بیش از ۴۵۰ ویژه برنامه همکاری سازمانها و نهادهای مختلف برای گرامیداشت هفته زن برگزار می گردد.
به گزارش ایلنا از رشت؛ ساحره میرسیدی با بیان اینکه اجرای برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر نقش به سزایی در تبیین هر چه بیشتر نقش بانوان در توسعه همه جانبه جامعه دارد، خاطر نشان کرد: در برگزاری این آیین ها به گسترش فرهنگ فاطمی در نهاد خانواده و نسل جوان نهادینه توجه شده است.
مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همچون سال های گذشته با نگاهی کارشناسانه امسال را نیز به نام سال " اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی " نام گذاری نمودند، گفت: اقتصاد و فرهنگ زیرساخت تحقق اقتصاد مقاومتی است و این مهم جز با حرکت جهادی و عزم ملی امکان ندارد و برای این مأموریت مهم لازم است که مسئولان و مردم تلاش داشته باشند و زنان هم با بهره گیری از بیانات مقام عظمای ولایت می توانند نقش تعیین کننده ای در این بخش ایفا کنند.
وی ادامه داد: حضور فعال زنان در جامعه و کانون خانواده از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند نسبت به ما در جامعه اسلامی عطاء کرده و باید نسبت به داشتن این نعمت که با پیروزی انقلاب با تکریم مقام زن نصیب ماشد، سپاسگزار بود.
به گفته ی مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری برگزاری جشنواره دختران فاطمی، جشن میلاد کوثر بصورت استانی و شهرستانی، برگزاری جشنها و همایش ها، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری کارگاههای آموزشی باعنوان کارگاه آموزشی زندگی سالم – نشاط، و تحکیم بنیان خانواده، کارگاههای آموزشی ویژه همسران جوان، تقدیر و تجلیل از زنان موفق و کارآفرین، برگزاری نشستهایی با عنوان زن و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س)، برگزاری کلاسهای آموزشی و عقیدتی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، تقدیر از فعالان و خیرین زن حوزه اشتغال، ویزیت رایگان بانوان در روستاها، افتتاح ۱۸ باب منزل مسکونی زنان سرپرست خانوار، مسابقات وبلاگ نویسی، برگزاری اردوی یک روزه، استفاده رایگان از استخرهای شنا و سالن های ورزشی، افتتاح و بازدید از طرحهای موفق زنان سرپرست خانوار از مهمترین عناوین این برنامه های این هفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز