خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم ساماندهی مبادی ورودی شهر و پیاده راه سازی معابر

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۷۲

«بحثسیما و نمای شهری یکی از دغدغه های جدی مدیریت شهری است و از مطالبات مقام معظم رهبری از مدیران شهری و دیگر مسئولان به شمار می رود.»

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ساماندهی مبادی ورودی شهر، پیاده راه سازی معابر، اجرای کامل طرح تفصیلی، توسعه پردیس های دانشگاهی، مقابله با آلودگی هوا و رعایت اصول معماری اسلامی و ایرانی را از مهمترین شاخص های ارتقا هویت شهری و ملی دانست.

به گزارش ایلنا، محمد سالاری در ششمین جلسه کارگروه هویت ملی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران که امروز ۳۰ فروردین به میزبانی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: تشکیل این کارگروه که به لحاظ موضوعی بسیار به وظایف کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر نزدیک است، نشان از اهمیت ارتقا هویت شهری و ملی با تاکید فرهنگ مسلط بر جامعه دارد.

وی گفت: بحثسیما و نمای شهری یکی از دغدغه های جدی مدیریت شهری است و از مطالبات مقام معظم رهبری از مدیران شهری و دیگر مسئولان به شمار می رود.

سالاری ادامه داد: در حوزه شهرسازی موضوع صیانت از طرح تفصیلی اهمیت به سزایی دارد و اجرای کامل این طرح از راهبردهای ۱۷ گانه اتخاذ شده برای بهبود وضعیت پایتخت و کاهش فاصله شمال و جنوب است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر عنوان کرد: ساماندهی مبادی ورودی شهر، میادین میوه وتره بار، حریم تهران، مقابله با آلودگی هوا، توسعه پردیس های دانشگاهی، پیاده راه سازی معابر و معماری سراهای محله متناسب با اصول اسلامی و ایرانی از شاخص های ارتقا هویت شهری و ملی محسوب می شود.

وی گفت: معتقدم ورود کارگروه هویت ملی به مباحثی نظیر ساماندهی نما و منظر شهری و مسایل فرهنگی حوزه شهرسازی یکی از اقدامات موثری است که باید انجام شود و کمیسیون شهرسازی و معماری آماده همفکری و کمک به این کارگروه مهم برای تحقق برنامه های مدیریت شهری و شهردار تهران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز