خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفار استان مازندران:

تمامی حقوق آبداران و مطالبات پیمانکاران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۳۹

تمامی حقوق آبداران و مطالبات پیمانکاران که رقم چشمگیری بود با تلاش و رایزنی های بسیار، اواخر سال گذشته پرداخت شد.

تمامی حقوق آبداران و مطالبات پیمانکاران که رقم چشمگیری بود با تلاش و رایزنی‌های بسیار، اواخر سال گذشته پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از ساری؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندارن، مدیر عامل آبفار استان در بازدید دوره‌ای و نشست با مدیران امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌ها در راستای پیگیری مشکلات آبرسانی این بار با مدیران آبفار بابل و بابلسر به گفتگو نشست.

مجید عبدالهی با اشاره به اینکه مشکلات آب روستایی مازندران زیاد است، اظهار داشت: باید شعاری که مقام معظم رهبری برای سال جدید قرار دادند را سرلوحه کار‌هایمان قرار دهیم و با تلاش برای اجرایی کردن این هدف، وضعیت اقتصادی و فرهنگی موجود را بهینه سازی کنیم.

مدیر عامل آبفار استان هماهنگی و تلاش در راستای رسیدن به یک هدف واحد در شرکت را به مثابه تلاش جمعیت یک کشتی توصیف کرد و گفت: اگر حتی یک نفر خلاف جهت پارو بزند موجب مختل شدن تلاش دیگران و نرسیدن به هدف می‌شود لذا باید دست در دست هم و متعهدانه کار کنیم تا بتوانیم خدمات مطلوبتری به مردم ارائه دهیم و به پویایی برسیم.

عبدالهی در ادامه سخنانش در خصوص بهره‌مندی روستاییان شهرستان بابل از آب شرب گفت: در حال حاضر ۴ هزار خانوار با ۴۳۵۰۰ نفر جمعیت روستایی این شهرستان از آب شرب برخوردار هستند.

وی وضعیت آبرسانی در روستاهای بابلسر را مطلوب عنوان کرد و افزود: تمامی ۹۳ روستای شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار از آب شرب بهره‌مند هستند اما از ۳۷۳ کیلومتر شبکه توزیع و انتقال آب ۱۱۳ کیلومتر فرسوده است که باید با تخصیص اعتبارات مناسب، بازسازی شود.

عبدالهی در پایان این نشست از مدیران و کارکنان آبفار خواست با فرهنگسازی درست و کاهش هزینه‌ها در راستای آبرسانی به روستاییان دلسوزانه تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز