خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

سهم کردستان در بخش اعتبارات اشتغالزایی یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۲۸

طی روزهای آینده تخصیص و ابلاغ سهم هریک از شهرستان‌های استان انجام می‌شود تا با محوریت سند تدوین شده در حوزه توسعه اشتغال شهرستان‌ها نسبت به جذب آن اقدام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت: سهم استان کردستان در بخش ابلاغ اعتبارات اشتغال‌زایی سال ۹۳، بالغ بر یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بانه، مصطفی باغبانیان در اولین جلسه کارگروه اشتغال بانه که امروز شنبه در این شهرستان برگزار شد، از اشتغال به عنوان اصلیترین دغدغه دولت و نظام نام برد و گفت: همه برنامه ریزی‌ها در حوزه اقتصاد بایستی به این سمت باشد.

وی، در این راستا خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش بانک‌های عامل با دبیرخانه‌های کارگروه اشتغال در شهرستان‌های استان شد و افزود: در کنار توجه به خلاقیت، نوآوری، ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو و منطبق با نیاز روز جامعه از سوی کارآفرینان، بایستی هدایت، راهنمایی و حمایت از آنان و همچنین تشویق سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در شهرستان‌ها بصورت ویژه پیگیری شود.

باغبانیان سهم استان کردستان در بخش ابلاغ اعتبارات اشتغالزایی در سالجاری را بالغ بر یکهزار و ۵۷۰ میلیارد ریال ذکر کرد وگفت: طی روزهای آینده تخصیص و ابلاغ سهم هریک از شهرستان‌های استان انجام می‌شود تا با محوریت سند تدوین شده در حوزه توسعه اشتغال شهرستان‌ها نسبت به جذب آن اقدام شود.

دبیر کارگروه اشتغال کردستان همچنین با اشار ه به تعهدات بانک رفاه کارگران در تخصیص اعتبارات به افراد سرمایه گذار با بازپرداخت سه ساله، خواستار معرفی متقاضیان واجد شرایط به این بانک شد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به وجود بیش از یکصد دهیار در شهرستان بانه، خواستار تشکیل تعاونی‌های دهیاری با هدف استقلال دهیاران در کسب درآمد‌ها و کاهش وابستگی به بودجه‌های دولتی آنان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز