خبرگزاری کار ایران

نعمت زاده:

برنامه های وزارت صنعت در حوزه اقتصاد مقاومتی فردا در مجلس ارائه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۸۱

بحثتکنولوژی و فناوری بومی واژه ای گمراه کننده است زیرا ما باید ابتدا همگام با پیشرفت دنیا بتوانیم بهترین ها را تولید کنیم سپس به بومی سازی بپردازیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه های وزارت صنعت در حوزه اقتصاد مقاومتی فردا در مجلس ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: فردا در مجلس شورای اسلامی برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه خواهد شد که در این راستا طی روزهای گذشته ستادی متشکل از ۱۵ نفر از افراد دولتی و نیز از بخش خصوصی برای آماده کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

وی افزود: هر چند ممکن است خوشایند برخی نباشد اما ما برای رضای خدا کار می کنیم و به رفتن به دیوان محاسبات کشور معروفیم و این امر نشان می دهد افرادی که بیشتر به آنجا می روند بیشتر هم کار می کنند.

وزیر صنعت با بیان اینکه بدون انباشت سرمایه و سود توسعه حاصل نمی شود گفت: کشور نیاز به کار و سرمایه گذاری دارد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد از نیروی دانشگاهی ما را زنان تشکیل می دهند افزود: زنان می توانند تنها با یک تصمیم جدی نقشی بیش از مردان در جامعه پیدا کنند.

نعمت زاده با اشاره به سفر اخیر هیات دولت به سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در منطقه ای بنام کنارک درسیستان بلوچستان کارگاهی با بیش از ۴۰۰ کارگر در حال فعالیت است که ۳۰۰ نفر از این افراد را زنان تشکیل می دهند که در بخش های گوناگون نمونه سازی، بازرگانی و… مشغول به کار بودند و جای شرمندگی است که در همین منطقه سیستان و بلوچستان قاچاق به وفور انجام می شود.

وی با بیان اینکه قاچاق زاییده بیکاری است گفت: در صورتی که افراد شغلی مناسب داشته باشند و افراد سالمی باشند به کار قاچاق نمی پردازند.

نعمت زاده در بخش دیگری از سخنانش افزود: بحثتکنولوژی و فناوری بومی واژه ای گمراه کننده است زیرا ما باید ابتدا همگام با پیشرفت دنیا بتوانیم بهترین ها را تولید کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز