خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی کردستان خبر داد:

خودکشی ۴ نفر در مریوان / شایعه قتل‌های زنجیره‌ای واقعیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۸۰

سه نفر از این تعداد در خانه شخصی خود اقدام به خودکشی کرده‌اند که هیچ مورد مشکوکی مبنی بر وقوع قتل وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی کردستان دلیل چهار مورد مرگ یک ماهه اخیر در شهرستان مریوان را خودکشی اعلام کرد و گفت: شایعه قتل‌های زنجیره‌ای در این شهرستان واقعیت ندارد، چون هیچ مورد مشکوکی مبنی بر وقوع قتل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، علی احمدی‌تبار ظهر امروز شنبه ۳۰ فروردین در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده و همچنین تشخیص پزشک قانونی، دلیل چهار مورد مرگ یک ماهه اخیر در شهرستان مریوان، خودکشی است و هیچ مورد مشکوکی مبنی بر وقوع قتل در آن‌ها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، هر کدام از این افراد به دلایل کاملا غیرمشابه خودکشی کرده‌اند و برخی از شایعات مبنی بر اینکه این افراد به صورت مشابه کشته شده‌اند کاملا دروغ است.

احمدی تبار افزود: سه نفر از این تعداد در خانه شخصی خود اقدام به خودکشی کرده‌اند که هیچ مورد مشکوکی مبنی بر وقوع قتل در آن‌ها وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی کردستان با بیان اینکه در زمینه خودکشی طی یک ماه اخیر نسبت به سال گذشته، ۹۰ درصد کاهش داشته‌ایم، ادامه داد: استان کردستان در زمینه کشف کل جرائم طی سال گذشته رتبه اول را دارد.

وی اضافه کرد: در زمینه سرقت‌های مهم نیز رتبه اول و سرقت‌های خرد نیز موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدیم.

احمدی تبار با اشاره به اینکه رتبه سوم کشوری را در زمینه جرائم جناحی به خود اختصاص داده‌ایم، خاطرنشان کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز رتبه دوم کشوری را داریم.

وی در پایان سخنانش از کاهش ۱۱۰ درصدی سرقت‌ها و رشد ۱۰۷ درصدی کشف جرائم نسبت به سال گذشته در استان خبر داد و یادآور شد: در مورد وقوع جرائم جناحی نیز در سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز