خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس:

از توسعه فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه پیام نور شهرهای فارس حمایت می‌کنیم

کد خبر : ۱۶۰۸۵۸

درجدیدترین ارزیابی عملکرد واحدهای تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور ۳۱ استان کشور، دانشگاه پیام نور استان فارس موفق به کسب رتبه دوم شد.

درجدید‌ترین ارزیابی عملکرد واحدهای تربیت بدنی دانشگاه‌های پیام نور ۳۱ استان کشور، دانشگاه پیام نور استان فارس موفق به کسب رتبه دوم شد.

به گزارش ایلنا از شیراز، رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس با اعلام این خبر اظهارداشت: با راه اندازی وبهره برداری از چند مجموعه ورزشی در مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور شهرهای فارس، توسعه فعالیت‌های تربیت بدنی در دوسال اخیر با جدیت بیشتری در این دانشگاه دنبال شده است.

سعید مظلومیان افزود: با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی عرصه مناسبی برای رشد وشکوفایی استعدادهای دانشجویان است، بنابراین برای توسعه فعالیت‌های ورزشی و حضور پررنگ دانشجویان ورزشکار پیام نور فارس در مسابقات ملی، اعتبارات بیشتری اختصاص خواهیم داد.

وی در ادامه به کسب رتبه دوم در ارزیابی‌های صورت گرفته از عملکرد واحدهای تربیت بدنی دانشگاه‌های پیام نور اشاره کرد ودراین خصوص اظهارداشت: خوشبختانه دراین ارزیابی، دانشگاه پیام نور استان فارس با ارتقاء خیره کننده و چشمگیری از رتبه شانزدهم در سال ۱۳۹۱با صعود ۱۴ پله‌ای به رتبه دوم کشور در سال ۱۳۹۲ دست یافت که این موفقیت حاصل تلاش مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نوراستان و همچنین همکاری و همراهی کار‌شناسان تربیت بدنی در مراکز وواحد‌ها و مدیریت فرهنگی استان ومسئولان فرهنگی مراکز و واحد‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز