خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به ایلنا:

زمان مناسبی برای اعلام نرخ بنزین نیست / فرصت انصراف از یارانه باز است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۸۱۸

تصمیماتی درخصوص بودجه ۱۰هزار میلیارد تومانی برای پروژه های عمرانی گرفته شد که خوشبختانه با اتفاقات درآمدی خوبی که اواخر سال گذشته رخ داد این بودجه به ۲۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

معاون اول رئیس جمهور گفت: زمان مناسبی برای اعلام نرخ بنزین نیست

به گزارش خبرنگار ایلنا اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور درحاشیه نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار باتاکید بر اقتصاد مقاومتی در پاسخ به سوال خبرنکار ایلنا مبنی بر اعلام نرخ بنزین اظهارداشت: اکنون زمان مناسبی برای اعلام این نرخ نیست ودر زمان خودش نرخ آن اعلام می شود

وی با اشاره به سالگرد مقابله با مفاسد اقتصادی افزود: هفته آینده سالگرد مبارزه با مفاسد اقتصادی است که با دستور مقام معظم رهبری با این مفسده برخورد می شود.

جهانگیری بااشاره به نمایشگاه نقش آفرینی زنان تصریح کرد: خانمها نقش موثری در کاهش بیکاری دارندبه گونه ای که یک خانم کارآفرین ۳۵۰۰ کارگر را در زیر مجموعه خود دارد.

وی با بیان اینکه راهی جز افزایش رشد اقتصادی و مقابله بارکود وکاهش تورم وجود ندارد گفت: تصمیماتی درخصوص بودجه ۱۰هزار میلیارد تومانی برای پروژه های عمرانی گرفته شد که خوشبختانه با اتفاقات درآمدی خوبی که اواخر سال گذشته رخ داد این بودجه به ۲۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافت. آثار اختصاص این میزان منابع طی چهارماهه امسال در اقتصاد کشور نمود پیدا خواهد کرد.

جهانگیری با بیان اینکه انصراف مردم از دریافت یارانه اقدامی موثر در بهره گیری از این درآمد در بخشهای دیگر است افزود: پیش بینی می شود در آمد حاصل از انصراف مردم بخشی به نیازمندان و بخش دیگر در حوزه اشتغال استفاده شود.

وی درخاتمه با اعلام این خبر که فرصت انصراف باز خواهد بود گفت: در سال ۹۳ نیز افراد می توانند همچنان انصراف خودرا از دریافت یارانه اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز