خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن از شبکه سحر

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۵۵

به مناسبت خجسته زاد روز ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن سیمای آذری شبکه سحر به همین مناسبت ویژه‌برنامه‌ای را برای مخاطبان خود درنظر گرفته است.

ویژه برنامه ولادت حضرت صدیقه اطهر فاطمه زهرا(س) به تهیه کنندگی پناه نجف زاده از سیمای آذری این شبکه روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ این برنامه که در روز یکشنبه ۳۱ فروردین برای مخاطبان پخش خواهد شد، دارای آیتم‌ها و قسمت‌های گوناگونی از قبیل حضور دو کارشناس در بخش‌های مختلف برنامه، تصویر نریشن با استفاده از آیات و روایات، خواندن مدح این بانوی بزرگ اسلام بوسیله شعرای آذری زبان و… از بخش‌های متنوع این برنامه تولیدی است.

در این برنامه علاوه بر آیتم‌های فوق، از حضور کارشناسان بهره گرفته شده تا سیره و زندگی سرور زنان دو جهان را به مخاطبان معرفی نمایند.

ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن یکشنبه ۳۱ فروردین از ساعت ۱۵:۴۵ به وقت تهران به مدت ۳۰ دقیقه برای شیفتگان مکتب اهل بیت علیهم السلام روی آنتن می‌رود.

× شبکه سحر و " همان نور معروف "

تله فیلم " همان نور معروف " که از تولیدات مرکز سیما فیلم است به مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی برای سیمای آذری آماده پخش شده است.

سرپرست زبانگردانی این فیلم تلویزیونی مهدی حسین زاده بوده و غلامرضا صفوی مسئولیت ترجمه متون آن را برعهده داشته است. ساناز اکبری صدابردار دوبله این تله فیلم بوده و سعید بحرالعلومی، مهدی حسین زاده، ونوس محسن زاده، حبیب بحرالعلومی و… به عنوان صداپیشه به کار دوبله " همان نور معروف " پرداخته‌اند.

این فیلم تلویزیونی به کارگردانی جواد افشاری به سفارش سیما فیلم تولید شده است و داستان مردی به نام عطا را به تصویر می‌کشد که در یک شرکت پل سازی مشغول به کار است. او معلولی موفق و فعال است که گذشته خود را فراموش کرده و هیچ چیز از گذشته و جوانی خود در یاد ندارد و ذهنش گذشته‌ای خیالی برای او ساخته است اما…

آرش مجیدی، سروش صحت، عباس امیری، اسماعیل سلطانیان، مریم کاویانی، عباس غرالی و… در " همان نور معروف " به ایفای نقش پرداخته‌اند.

" همان نور معروف " یکشنبه ۳۱ فروردین از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مدت ۹۰ دقیقه از کانال برای مخاطیان سیمای آذری روی آنتن می‌رود.

× همراهی شبکه سحر با شور گل

مستند " شور گل " به مدیریت دوبلاژ ایمان صالحی برای پخش از آنتن سیمای بوسنیایی این شبکه دوبله شده و به زودی در جدول پخش این شبکه قرار خواهد گرفت.

شور گل فیلمی است که با دیدی نو مراحل تولید گلاب را به تصویر می‌کشد. مسعود آراسته تهیه کنندگی این مستند را برعهده داشته و مجید عکاف زاده و سیدحسن حسینی کارگردانی " شور گل " را انجام داده‌اند.

سیدمیثم میرهادی ترجمه متون " شور گل " را به بوسنیایی انجام داده و ندیم بگوویچ ویراستاری آن را برعهده داشته است.

عادل حاج محمدویچ نریتور " شور گل " بوده و محسن ترابی کارهای مربوط به صدابرداری آن را انجام داده است. زهرا مه راد نیز تدوین این مستند را انجام داده بود.

مجید عکاف زاده(نویسنده)، سیدحسن حسینی(تدوین)، محمد محمدی(تصویربردار)، پشوتن طهماسبی(صدابردار)، محسن هاشمی(دستیار کارگردان) و زهرا جهانی(مدیر تولید) عوامل مستند " شور گل " بوده‌اند.

مستند " شور گل " در یک قسمت ۲۰ دقیقه‌ای در گروه ترجمه و دوبله سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر دوبله شده و آماده پخش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز