خبرگزاری کار ایران

اجرای علیرضا قربانی در گرامیداشت سعدی

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۴۲

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مراسم اختتامیه سومین دوره بزرگداشت مفاخر ایران اسلامی، گرامیداشت سعدی شیرازی با عنوان «آموزگار ادب» را اول اردیبهشت با اجرای علیرضا قربانی برگزار می‌کند.

گرامیداشت سعدی شیرازی با عنوان «آموزگار ادب» اول اردیبهشت با اجرای علیرضا قربانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ اول اردیبهشت ماه ۹۳، تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران میزبان مراسم اختتامیه سومین دوره بزرگداشت مفاخر ایران اسلامی، گرامیداشت سعدی شیرازی با عنوان «آموزگار ادب» خواهد بود.

در این مراسم علیرضا قربانی به همراه گروه «آهنگ اشتیاق» به اجرای کنسرت موسیقی خواهند پرداخت.

خوآکین رودریگز؛ ایران‌شناس اسپانیایی، پژوهشگر و مترجم آثار ادبی پارسی سخنرانی خواهدکرد و اجرای ضرب زورخانه‌ای و پرده خوانی گلستان سعدی از دیگر برنامه‌های این اختتامیه خواهدبود.

همچنین در این مراسم علاوه بر تقدیر از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مقاله، نقیضه‌نویسی آثار سعدی، طراحی پوستر و نمایشنامه‌نویسی، از دکتر رودریگز برای تلاش جهت گسترش زبان پارسی و از علیرضا قربانی برای توجه ویژه به اشعار سعدی در آلبوم‌هایش تقدیر خواهد شد.

طرح ملی آموزگار ادب گرامیداشت سعدی شیرازی از پاییز سال گذشته در دو بخش ملی و استانی آغاز شده بود.

بخش ملی به صورت جشنواره در بخش‌های مقاله نویسی، نقیضه نویسی، طراحی پوستر و نمایشنامه نویسی دریافت کننده آثار دانشجویی بوده است و بخش استانی طرح نیز با همکاری ۲۰ واحد جهاد دانشگاهی در سراسر کشور به صورت نشست های دانشجویی، کارگاه داستان‌نویسی، کارگاه بوستان و گلستان خوانی و مسابقات مشاعره برگزار شده است.

در این مراسم که ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز دوشنبه یکم اردیبهشت در تالار فردوسی دانشگاه تهران آغاز می شود از واحدهای برگزیده بخش استانی طرح مذکور نیز تقدیر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز