خبرگزاری کار ایران

دلنوشته پسر آهنگران برای خاتمی

کد خبر : ۱۶۰۶۷۶

بی‌تردید او بر من در حوزه اخلاق و مشرب فکری و سیاسی بیشترین تاثیر را داشته و بسیاری دیگر را به اسلام و روحانیت و تبلیغ دین، شیفته و علاقمند کرده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی آهنگران فرزند حاج صادق آهنگران با درج عکسی از خود و سیدمحمد خاتمی، مطلبی را در وصف رئیس‌جمهور پیشین کشورمان نوشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت پارسینه، آهنگران می‌نویسد: «باورم نمی‌شد کنارش ایستاده‌ام. مردی به غایت خوش‌مشرب، خوش‌سیما و خوش‌بیان. بعد از اولین عکس، مهربانانه از عکاس خواهش کرد که از زوایای دیگر در کنار من عکس بیندازد و من همچنان محو جمال و مهرورزی و تواضعش بودم.

مردی که هشت سال بر سریر قدرت نشستن و منتخب ملت بودن، اندکی به خاکساری و فروتنی و تواضع او خدشه وارد نکرده و حکمرانی، درخشش گوهر زیبای اصلاح‌گری و رواداری را در وجودش کم‌فروغ نکرده است. بی‌تردید او بر من در حوزه اخلاق و مشرب فکری و سیاسی بیشترین تاثیر را داشته و بسیاری دیگر را به اسلام و روحانیت و تبلیغ دین، شیفته و علاقمند کرده است.

بدون شک نام خاتمی در صفحات تاریخ اسلام و ایران و تشیع در کنار بزرگانی چون سید جمال‌الدین اسدآبادی، امام موسی صدر و مرحوم شهید دکتر بهشتی رضوان‌الله علیهم خواهد درخشید و برای من الگویی مسلم در زی طلبگی، اخلاق‌مداری و روحانیت خواهد بود؛ هرچند هستند کسانی که پیوسته از سر بی‌حیایی و بی‌تقوایی، این سلاله پاک رسول‌الله و فرزند فاضل و نورانی امام را با تیغ سیاه تهمت و دروغ بیازارند.

هنوز صدایش در گوشم طنین‌افکن است که می‌گفت: وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم / که در طریقت ما کافری است رنجیدن…»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز