خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در اردوی آفریقای جنوبی؛

کی روش بازیکنان سپاهان را از تیم ملی کنار گذاشت!

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۵۰

بر اساس تازه ترین تصمیم کارلوس کی روش، ۶ بازیکن تیم فوتبال سپاهان به نام های رحمان احمدی، امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده، مهدی شریفی، یعقوب کریمی و احسان حاج صفی از اردوی آفریقای جنوبی کنار گذاشته شدند.

بر اساس تصمیم جدید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شش بازیکن تیم سپاهان از اردوی آفریقای جنوبی کنار گذاشته شدند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی اردوی آماده سازی خود را از چهارشنبه گذشته در آفریقای جنوبی آغاز کرده که تنها ۱۰ بازیکن در این اردو حضور دارند و بازیکنان چهار تیم سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و فولاد به خاطر درگیر بودن با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این اردو حضور نداشتند.

براساس تازه ترین تصمیم کارلوس کی روش، ۶ بازیکن تیم فوتبال سپاهان به نام های رحمان احمدی، امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده، مهدی شریفی، یعقوب کریمی و احسان حاج صفی از اردوی آفریقای جنوبی کنار گذاشته شدند.

این بازیکنان تنها از اردوی آفریقای جنوبی کنار گذاشته شده اند و قرار است کی روش در مورد حضورشان در دو اردوی بعدی تصمیم بگیرد.

براساس برنامه اعلام شده قرار است بازیکنان تیم فوتبال فولاد(سوشا مکانی، مهرداد جماعتی و بختیار رحمانی) و تراکتورسازی(حامد لک و کریم انصاریفرد) و بیرانوند دروازه بان تیم نفت که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده است فردا شنبه به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

همچنین چهار بازیکن دعوت شده از تیم استقلال(بیک زاده، صادقی، تیموریان و حیدری) قرار است روز دوشنبه از تهران راهی ژوهانسبورگ شوند. ضمن اینکه جواد نکونام روز شنبه به تهران خواهد آمد تا پس از اخذ ویزای آفریقای جنوبی راهی این کشور شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز