خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی به کمیسیون امنیت ملی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۹۲

روزسه‌شنبه رحمانی فضلی وزیر کشور جهت پاسخگویی به سؤالات تعدادی از نمایندگان به کمیسیون امنیت ملی می‌رود.

روز دوشنبه نشست مشترک هیأت رئیسه کمیسیون با کمیسیون آموزش، تحقیقات وفناوری جهت بررسی ناهنجاریهای سیاسی در عرصه فرهنگی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن استماع گزارش نقض حقوق بشر از سوی انگلستان، آخرین اخبار و تحولات سیاسی را با حضور مسؤولین وزارت امورخارجه مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

همچنین روز دوشنبه نشست مشترک هیأت رئیسه کمیسیون با کمیسیون آموزش، تحقیقات وفناوری جهت بررسی ناهنجاریهای سیاسی در عرصه فرهنگی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

در ادامه و در روزسه‌شنبه رحمانی فضلی وزیر کشور جهت پاسخگویی به سؤالات تعدادی از نمایندگان به کمیسیونامنیت ملی می‌رود.

بررسی طرح الحاق یک بند به ماده(۴۵) قانون خدمت وظیفه عمومی، ادامه بررسی طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه و بررسی لایحه تصویب پروتکل حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیتهای مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط‌زیست دریایی دریای خزر از دیگر برنامه‌های این کمیسیون در هفته آینده است.

اعضای این کمیسیون ضمن بررسی لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی هنری فارسی زبانان نظرات متخصصین و کار‌شناسان پیرامون توافقنامه ژنو مورد استماع قرار می‌دهند.

ادامه بررسی راهکارهای اجرائی نمودن سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نیز هفته آینده در دستور کاراعضای کمیسیون امنیت ملی قراردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز