خبرگزاری کار ایران

وداع با اسلحه؛

۷۶ شکارچی در دماوند سلاح بر زمین گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۷۶

دراین مراسم که با حضور عوامل سریال پایتخت ۳، مدیر شبکه یک سیما، مدیر کل محیط زیست استان تهران، فرماندار دماوند، مسئولان و مردم این شهرستان برگزار گردید از برترین های اجرای طرح مسیر سبز ساحل پاک تقدیر و تشکر به عمل آمد.

طی مراسمی به همت اداره محیط زیست و شهرداری دماوند از برترین‌های اجرای طرح مسیر سبز ساحل پاک در شهرستان دماوند قدردانی گردید.

به گزارش " ایلنا " از شمالشرق استان تهران در این مراسم که با حضور عوامل سریال پایتخت ۳، مدیر شبکه یک سیما، مدیر کل محیط زیست استان تهران، فرماندار دماوند، مسئولان و مردم این شهرستان برگزار شد، از برترین های اجرای طرح مسیر سبز ساحل پاک تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در حاشیه این مراسم ناصر محمودی فرد فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: حفظ محیط زیست از دغدغه‌های مسئولان است و دولت و دستگاه‌های اجرایی به تنهایی نمی‌توانند به این امر مهم فائق آیند.

فرماندار دماوند افزود: محیط زیست پاک، میراثی است که از گذشتگان به ما رسیده و ماهم باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم و این میراثرا برای آیندگان خود به ارمغان بگذاریم و این کار جز با آموزش و فرهنگ سازی امکان پذیر نخواهد بود.

محمودی فرد بابیان اینکه نزدیکی به پایتخت شهر دماوند را در معرض تهدیدهای زیست محیطی قرارداده گفت: روند رو به رشد ساخت و سازها در منطقه و حجم بالای پسماندهای شهری و همچنین تخریب زیستگاه‌های جانوری به منظور تغییر کاربری این اراضی از جمله تهدیدهای زیست محیطی در این شهرستان می‌باشد.

*۷۶ شکارچی با اسلحه شکاری وداع کردند.

محمد هادی حیدرزاده مدیر کل محیط زیست استان تهران عنوان کرد: ۱۳.۵ ردر صد جمعیت کشور در استان تهران قرار دارند که سهم بسزایی در ۱.۲ حفظ محیط زیست کشور دارند.

وی افزود: سازمان محیط زیست به تنهایی قادر نیست تا تخریب ها و صدمات وارده را مدیریت کند و ما احتیاج به بسیج عمومی تمامی اقشار مردم داریم.

مدیر کل محیط زیست استان تهران از نقش فزاینده صدا و سیما در این راستا بیان داشت: از آن جاییکه صدا و سیما در تک تک خانه‌های مردم حضور دارد به عنوان بازوی کمکی ما در جهت آشنایی مردم با محیط زیست و حفظ آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و ما در ایام نوروز شاهد آن بودیم.

این مسئول در ادامه گفت: هر نوع تخریب و تجاوز به محیط زیست، تجاوز به سرزمین مادری است و محیط بانان تلاش دارنداز سرزمین مادری خود محافظت نمایند و ضروری ایت تا همگان این عزیزان را مورد حمایت قرار دهند.

" محمد هادی حیدر زاده " اضافه کرد: برای حفظ محیط زیست باید یک حماسه آفرید، حماسه‌ای که می‌تواند با حماسه هشت سال دفاع مقدس برابری کند.

وی از طرح جهادی مقابله با ساخت و ساز های بالای ۱۸۰۰ متر از ۲۰ اردیبهشت خبر داد و در انتها گفت: تعداد ۷۶ نفر از شکارچیان استان تهران با مراجعه به اداره محیط زیست استان تهران ضمن تحویل دادن اسلحه‌های خود برای همیشه با شکار وداع کردند و امروز ما شاهد پملپ نمادین یکی از این اسلحه‌های شکاری خواهیم بود.

در پایان این مراسم به مهران احمدی بازیگر نقش بهبود فریبا محیط بان سریال پایتخت ۳ یکدست لباس محیط بانی به پاس خدمات ایشان اهدا گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز