خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی اعلام کرد؛

جریمه نقدی برای آلومینیوم و پارسه / محرومیت حنطه و مکوندی

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۶۴

تیم پارسه تهران نیز به دلیل داشتن بیش از ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی، به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص ۴ تیم لیگ دسته اول باشگاههای کشور اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ دیدار دو تیم آلومینیوم هرمزگان و پارسه تهران که ۲۴ اسفند ماه در ورزشگاه خلیج فارس برگزار شد، از سوی تماشاگران تیم هرمزگان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس این باشگاه به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به دلیل تخلف شاهین مجیدی بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان، وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، از سوی داود سید عباسی و محمد اسماعیل نظر بازیکنان تیم پارسه تهران تخلفاتی صورت گرفت که هر کدام از بازیکنان به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. تیم پارسه تهران نیز به دلیل داشتن بیش از ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی، به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت برای سرمربی نفت مسجد سلیمان و ابومسلم

دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و ابومسلم خراسان از سری رقابتهای لیگ دسته اول ۲۳ اسفند ماه در مسجد سلیمان برگزار شد و از سوی بهروز مکوندی - سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر ورود غیر قانونی به زمین مسابقه و اعتراض به داور صورت گرفت. بر همین اساس وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین از سوی مسعود حنطه –سرمربی تیم ابومسلم خراسان تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اعتراض به داور مسابقه صورت گرفت. بر همین اساس وی به ۲ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لازم به ذکر است؛ تیم ابومسلم خراسان به دلیل داشتن بیش از ۵ بازیکن اخطاری، به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز