خبرگزاری کار ایران

عصر امروز در اصفهان با حضور معاون نظامی فرمانده کل قوا برگزار می شود:

یادبود شهید صیاد شیرازی و آوینی با حضور فرماندهان ارشد ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۵۳

در آستانه ۲۹ فروردین ماه، روز ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان و افسران ارشد نظامی آجاعصر ۲۸ فروردین ماه ضمن حضور در گلستان شهدای اصفهان به مقام شامخ شهداء ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرده وبا حضور بر سر مزارشهداء از رشادت ها وایثارگری های این شهداء تجلیل می کنند.

مراسم غبار روبی شهدای ۸ سال دفاع مقدس توسط فرماندهان و افسران نظامی آجا در گلستان شهدای اصفهان راس ساعت ۱۵ برگزار می شود که در این مراسم امیر هاشمی، همرزم شهید صیاد شیرازی میهمان ویژه این مراسم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ امیرهاشمی، که هم اکنون بخش معارف جنگ ستاد کل نیرو های مسلح و همچنین معاونت نظامی فرمانده کل قوا را برعهده دارند، دراین مراسم دیگر فرماندهان را همراهی می کنند و پس از آن به مراسم یادبود شهید صیاد شیرازی و شهید آوینی که ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی اداره برق منطقه ای اصفهان برگزار می شود خواهند رفت.

به گفته مدیر مجموعه فرهنگی صیاد شیرازی، این یادبود نخستین یادبود برای این شهدای بزرگوار در اصفهان است که توسط این مجموعه فرهنگی برگزار می شود.

مصطفی زارع، ادامه داد: شرکت کنندگان در این مراسم از فعالین فرهنگی استان اصفهان هستند.

وی بیان داشت: مجموعه فرهنگی شهید صیاد شیرازی ۲ سال است که تشکیل شده و امسال اولین یادبود شهید صیاد در اصفهان با سخنرانی همرزم شهید(امیر هاشمی) و همچنین سخنرانی پیام فضلی نژاد، مشاور کل و سر دبیرروزنامه کیهان برگزار می شود.

وی گفت: در این مراسم فرماندهان نظامی ارتش در استان اصفهان نیز حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز