خبرگزاری کار ایران

سقوط قیمت سکه؛ صعود دلار

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۳۴

در بازار صرافان هر دلار آمریکا با ۱۵ تومان افزایش بها ۳۱۸۰ تومان یورو با ۱۰ تومان افزایش ۴۳۹۰ تومان، پوند انگلیس بدون تغییر قیمت ۵۳۲۰ تومان و درهم امارات با ۱ تومان افت قیمت ۸۶۴ تومان فروخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا امروز پنج شنبه ۲۸ فروردین ماه هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید ۹۷۶۰۰۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۴هزار تومان کاهش قیمت داشته و سکه طرح قدیم نیز با ۵هزار تومان کاهش بها ۹۷۵۰۰۰ تومان معامله می شود.

همچنین قیمت نیم سکه با ۳هزار تومان کاهش ۵۳۱۰۰۰، ربع سکه با ۲هزار تومان کاهش ۳۱۲۰۰۰تومان و سکه گرمی با ۱۰۰۰تومان کاهش ۲۰۱۰۰۰ تومان فروخته می شود.

در بازار آتی سکه نیز برای تحویل در اردیبهشت ماه ۵۵۰۰ تومان افت قیمت را شاهدیم که هر قطعه سکه تمام بهار ۹۹۳۵۰۰ تومان قیمت گذاریشده است.

بر اساس این گزارش هر مثقال طلا نیزبا افت قیمتی ۱۵۰۰ تومانی ۴۳۳۵۰۰ و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۰۰۳۰۰ تومان معامله می‌شود.

در بازار صرافان هر دلار آمریکا با ۱۵ تومان افزایش بها ۳۱۸۰ تومان یورو با ۱۰ تومان افزایش ۴۳۹۰ تومان، پوند انگلیس بدون تغییر قیمت ۵۳۲۰ تومان و درهم امارات با ۱ تومان افت قیمت ۸۶۴ تومان فروخته می شود.

اما در بانک مرکزی هر دلار آمریکا ۲۵۵۰۰ ریال، پوند انگلیس۴۲۹۲۸ ریال، یورو ۳۵۲۹۳ ریال و درهم امارات ۶۹۴۳ریال قیمت گذاری شده که غیر ازافت ۱ ریالی دلار وثبات قیمت درهم دو واحد پولی ذکر شده افزایش قیمت داشته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز