خبرگزاری کار ایران

در راستای کمک به فضای سبز صورت گرفت:

شهرداری ۸۰۰ درخت زیتون به مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) اهداء کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۲۶

شهرداری ۸۰۰ اصله درخت زیتون به مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) اهداء کرد تا زمینه توسعه فضای سبز پایدار به مساحت ۵/۲ هکتار را در این منطقه فراهم کند.

شهردار منطقه ۵ اصفهان؛ با اشاره به اینکه برای احداثو توسعه شبکه آبیاری فضای سبز منطقه هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال اختصاص داده شده است ادامه داد: به منظور درختکاری در سطح منطقه در سال جاری نیز ۹۰۰ میلیون ریال و جهت بهبود وضعیت کیفی درختان و مبارزه مکانیکی علیه آفات و کودهی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمیدعصارزادگان اظهار داشت: تکمیل شبکه آبیاری قطره‌ای سپاهان شهر در خیابان فارابی ۴ و توحید با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال از پروژه‌های منطقه در سال جاری است. همچنین جهت تکمیل و احداثفضای سبز بیشه خزایی نیز اعتبارغیر نقدی ۱۰ میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است که ۷۴۵ متر توسعه فضای سبز در این محدوده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اجرای آبیاری به روش بالبر در خیابان سهروردی به وسعت یک هزار و ۳۰۰ متر و در باغ دریاچه به وسعت ۲ هزار و ۶۰۰ متر نیز از دیگر پروژه‌های فضای سبز منطقه در سال جاری است.

شهردار منطقه ۵ اصفهان تصریح کرد: اجرای فاز دوم تعویض شبکه مستهلک آبیاری قطره‌ای کوهستان صفه با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال که شامل تعویض خرابی شبکه آبیاری قطره‌ای است نیز از دیگر پروژه‌های در دستور کار منطقه ۵ در سال جاری است.

عصارزادگان اظهار داشت: احداثباند فضای سبز در غرب بزرگراه شهید دستجردی در اراضی نظامی با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌های منطقه ۵ است که در ضلع غربی اتوبان دستجردی واقع در ورودی بلوار شاهد و غدیر سپاهان شهر جهت زیباسازی و سبز شدن ورودی جنوب شهر اصفهان در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز