خبرگزاری کار ایران

زمان ارسال آثار جشنواره شعر طراوت تا ۲۹ اردیبهشت ماه

کد خبر : ۱۶۰۵۰۱

دبیر کمیته روابط عمومی جشنواره شعر طراوت، مهلت ارسال آثار را ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری عنوان داشت.

دبیر کمیته روابط عمومی جشنواره شعر طراوت، مهلت ارسال آثار را ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری عنوان داشت.

به گزارش ایلنا، مهرداد انتظاری با اعلام این خبر گفت: جشنواره شعر طراوت با هدف شناسایی استعدادهای ادبی و ایجاد یک رقابت سالم در میان شعرا پایه ریزی گردیده تا بتوان طراوت را که بعنوان شعار اصلی و اختصار این جشنواره است به شرکت کنندگان در روز پایانی هدیه داد.

وی افزود: فراخوان شعر طراوت قبل از آغاز سال ۹۳ با تشکیل کارگروه‌های اختصاصی و با حضور شاعران ورامین، پیشوا و قرچک به همراه خبرنگاران منطقه شکل گرفت و مقرر شد این مسابقه در قالب موضوعات ورزش – سلامتی – زندگی – نشاط و طراوت پایه ریزی گردد.

دبیر کمیته روابط عمومی جشنواره شعر طراوت ادامه داد: بعد از مصوبات مورد توافق، فراخوان مذکور به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین که متولی این امر می‌باشد و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین و دیگر نهاد‌ها و ارگان‌ها در اختیار عموم علاقه مندان قرار گرفت.

انتظاری اظهار داشت: در اختیار قرار دادن نمابر به شماره ۳۶۲۵۹۵۵۵ و آدرس shereostan @ gmail. com و تعیین اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بعنوان دبیرخانه مرکزی برای سهولت در ارسال آثار از جمله توافقات دیگری بود که به انجام رسید تا شاعران بتوانند راحت‌ترین راه ممکن برای ارسال آثار خود را انتخاب نمایند.

او گفت: درحال حاضر بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردیده که در نظر داریم بعد از اتمام مهلت ارسال آثار که ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری تعیین گردیده، اشعار را در اختیار هیات داوران که از افراد مجرب و نام آشنای شعر می‌باشند قرار دهیم تا نفرات بر‌تر و برگزیده معرفی شوند.

عضو هیات علمی جشنواره ادامه داد: در پایان مقرر گردیده داوران ۱۰ اثر بر‌تر و ۲۰شاعر شایسته تقدیر را معرفی نمایند تا در روز اختتامیه از آنان تقدیر بعمل آید.

وی که خود از شاعران نام آشنای منطقه و استان تهران است افزود: شعرا همچنان زمان برای در اختیار قرار دادن آثار را دارند و علاقه مندان می‌توانند در قالبهای مختلف و با در اختیار قرار دادن مشخصات فردی به همراه شماره تماس و محل سکونت در این جشنواره شرکت نمایند.

انتظاری در پایان گفت: تمامی آثار بعد از بررسی در قالب کتاب و با نام و تصاویر شاعران به چاپ خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز