خبرگزاری کار ایران

فرماندار و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک:

مبارزه با مواد مخدر عزم ملی تمامی دستگاه های اجرایی را می طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۹۵

امسال فاطمی آغاز شده است و امید است که همه ملت ایران تا پایان سال با الگوبرداری از آن بزرگوار زندگی کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان، گفت: همه افراد در انجام کار باید ایمان داشته باشند، که این کار شدنی است.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» مهدی عباسی شامگاه دیروز، در همایش دانشجو، عزم ملی و مدیریت جهادی با اشاره به فرا رسیدن روز مادر و هفته زن اظهار کرد: امسال فاطمی آغاز شده است و امید است که همه ملت ایران تا پایان سال با الگوبرداری از آن بزرگوار زندگی کنند.

وی با اشاره به تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری که مزین به فرهنگ و اقتصاد است، بیان کرد: باید توجه کنیم که منظور از تعیین این شعار چیست.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در ادامه با تاکید بر تلاش جهادی، جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال اضافه کرد: جهاد دانشگاهی طی سال‌های قبل نیز اقدامات بسیاری را در زمینه‌های علمی انجام داده است.

این مسئول با اشاره به ساخت سلول‌های بنیادی توسط دانشمندان در جهاد دانشگاهی تصریح کرد: آنچه در حال حاضر دشمنان از آن هراس دارند، بمب هسته‌ای نیست، بلکه دشمنان از علم و دانش جوانان ایرانی می‌ترسند.

عباسی با بیان اینکه علم هسته‌ای یکی از موارد هراس دشمنان از ایران است، توضیح داد: استان زنجان افتخار دارد که یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان هسته‌ای را در دامن خود پرورش داده است.

وی با بیان اینکه دکتر شهید شهریاری افتخار مردم زنجان است، اظهار داشت: نقش این شهید در موفقیت غنی سازی هسته‌ای کلیدی بود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در ادامه با تاکید بر حفظ روحیه جهادی در راستای موفقیت در امور بیان کرد: همه افراد در انجام کار باید ایمان داشته باشند، که این کار شدنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز