خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه هنرمندان خودآموخته به پایان رسید

کد خبر : ۱۶۰۴۷۸

مراسم اختتامیه نمایشگاه هنرمندان خودآموخته عصر روز جمعه، ۲۹ فروردین در فضای باز خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

اختتامیه نمایشگاه هنرمندان خودآموخته که در تمامی گالری‌های خانه هنرمندان برگزار شده بود، ساعت ۱۷ روز جمعه، ۲۹ فروردین با حضور هنرمندان شرکت کننده و چهره‌های فرهنگی در فضای باز خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ جمشید حقیقت‌شناس، مدیر نگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران در مورد واکنش مردم نسبت به آثار نمایش داده شده، گفت: «مردم چنین آثاری را بشدت دوست دارند. درون هنر خودآموختگان تکلف وجود ندارد و ارتباط بی‌واسطه‌ای بین خالق اثر و مردم برقرار می‌شود. البته برای اینکه چنین ارتباطی گسترده‌تر شود و مردم بیشتر با این‌ها آشنا شوند، نیاز به حمایت وجود دارد.»

او در مورد نحوه حمایت از هنرمندان خودآموخته عنوان کرد: «فکر می‌کنم برای حمایت بیشتر هنرمندان یک اداره لازم است. منظورم از اداره به معنی اداره کردن است نه جایی که جلو کار کردن این هنرمندان را بگیرد. اداره‌ای لازم است که در آن شرایط فعالیت این مجموعه را تامین و بازاریابی کند و اشتباهاتی را که به طور ناخود آگاه در آثارشان است و اشکالی هم ندارد، برطرف کند. در عرصه‌های بین المللی این‌ها هنرمندهایی هستند که موزه‌ها کار‌هایشان را می‌خرند و متخصصان می‌توانند کمک زیادی به آن‌ها کنند البته به این نکته نیز باید توجه کرد که به جای کمک درکارشان دخالت نکنیم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز