خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر سنندج:

سرانه درآمد مردم کردستان کمتر از نصف سایر مناطق کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۷۰

بیش از یک سوم جمعیت کردستان بیکار هستند. / کردها وظیفه خود در حفاظت از کشور را به بهترین شکل انجام داده‌اند. / با توجه به ظرفیت فرهنگی کردستان، وجود فرهنگسرا در این استان یک ضرورت است.

عضو شورای شهر سنندج اظهار داشت: سرانه درآمد مردم کردستان کمتر از نصف سایر مناطق کشور است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، سیدبهاءالدین حسینی چهارشنبه‌شب در جلسه هم‌اندیشی شورای شهر سنندج که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر، زبان گویای مردم و از جنس مردم هستند و می‌توانند مشکلات و مسائل مردم را در جمع مسئولان مطرح کنند.
وی با اشاره اینکه بیش از یک سوم جمعیت کردستان بیکار هستند، گفت: این استان از لحاظ نیروی انسانی و ثروت خدادادی استانی ثروتمند ولی از لحاظ درآمد و امکانات جزو مناطق و استان‌های محروم کشور است.
حسینی با بیان اینکه کرد‌ها وظیفه خود در حفاظت از کشور را به بهترین شکل انجام داده‌اند، افزود: مردمان غیور کرد بیش از سایر استان‌ها در معرض تعرض و مخاصمه ارتش بعثی قرار گرفته و نقش بارزتری را در دفاع از تمامیت ارضی کشور برعهده داشتند.
وی با یادآوری نامگذاری کردستان به نام یک استان فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: متأسفانه مرکز استان حتی یک فرهنگسرا ندارد و این در شأن استانی که با خون دل از کشور دفاع کردند، نیست.
عضو شورای شهر سنندج خواستار رسیدگی به این موضوع در استان شد و افزود: با توجه به ظرفیت فرهنگی کردستان، وجود فرهنگسرا در این استان یک ضرورت است و ما نیز آنچه در توان داریم در خدمت به مردم استان کوتاهی نمی‌کنیم چرا که افتخار ما خدمت به مردم است.
وی در پایان سخنانش با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال یادآور شد: همه وظیفه داریم در هر جایگاهی، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز