خبرگزاری کار ایران

تقوی خبر داد؛

نشست‌های هم‌اندیشی اصولگرایان هر هفته برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۳۵

در این نشست‌ها از شخصیت‌های حقیقی اصولگرا دعوت می‌شود و به عنوان حزب یا تشکل از گروهی دعوت نشده است و البته دعوت‌ها بر اساس اصولگرایی افراد انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام تقوی از برگزاری هر هفته نشست‌های هم‌اندیشی اصولگرایان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حاشیه مراسم ختم صدیقه امانی والده اسدالله بادامچیان با اشاره به این‌که در جلسات هم‌اندیشی اصولگرایان که به صورت هفتگی برگزار می‌شود، از افراد اصولگرا دعوت می‌شود، گفت: در این جلسات درباره انتخابات صحبتی نمی‌شود چون دو سال تا زمان انتخابات باقی مانده است.

وی با بیان این‌که جلسات اصولگرایان در جهت وحدت و همدلی و هماهنگی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها از شخصیت‌های حقیقی اصولگرا دعوت می‌شود و به عنوان حزب یا تشکل از گروهی دعوت نشده است و البته دعوت‌ها بر اساس اصولگرایی افراد انجام می‌شود.

تقوی در پاسخ به این سوال که اصولگرایان چه زمانی انتخابات را کلید می‌زنند، گفت: نمی‌دانم این موضوع بستگی به تصمیم اصولگرایان دارد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات کشور خاطرنشان کرد: ‌ در نشست‌های هم‌اندیشی اصولگرایان از چهره‌های موثر دعوت می‌کنیم و قرار نیست که مجموعه اصولگرایان در این نشست‌ها حضور یابند، بنابراین از چهره‌های شاخص و موثر برای ایجاد هماهنگی و وحدت دعوت می‌شود که این اقدامات همگی در جهت افزایش همدلی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سه کاندیدای اصولگرایی که در انتخابات ۹۲ حضور داشتند در جلسات هم‌اندیشی اصولگرایی دعوت می‌شود؟ گفت: ما به اینکه چه کسی کاندید بوده است یا خیر، کاری نداریم، بلکه از چهره‌های بانفوذی که در بدنه جامعه حضور دارند دعوت می‌کنیم و جلسات وسیع‌تری در آینده برگزار می‌شود.

تقوی همچنین درباره ناراحتی آیت‌الله مهدوی کنی از اصولگرایان، گفت: این یک گلایه درون خانوادگی بوده است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات کشور همچنین در رابطه با تحریم‌های جدید انگیس، گفت: توطئه‌ها و شیطنت‌های انگلیس همیشگی است و انگلیس در شیطنت از همه جلوتر است پس فتنه‌های انگلیس موضوع جدیدی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز