خبرگزاری کار ایران

طلا به ایلنا خبر داد:

بررسی بودجه امسال استان تهران با حضور مسئولان استانداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۳۰

قرار شد بخشی از مسائل و کشکلات استان تهران در جلسه‌ مشترک نمایندگان استان تهران با رئیس‌جمهور منتقل شود و بخشی نیز در جلسه بعدی این مجمع با اعضای شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده تهران از بررسی بودجه سال ۹۳ استان تهران در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و استانداری این استان خبر داد.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه عصر امروز فرمانداران استان تهران با مجمع نمایندگان این استان گفت: در جلسه امروز فرمانداران تهران، ری و شمیرانات به همراه معاونت برنامه‌ریزی استانداری تهران حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این جلسه فرماندار تهران به مسائل بهم ریختگی سازمان اداری در شهرستان و لزوم تفکیک این ادارات در شهرستان دیگر، اعتبار ضعیف این شهرستان نسبت به میزان اعتبارات شهرستان‌های دیگر، امنیت شهر تهران با توجه به بافت فرسوده‌ای که در این شهرستان حضور دارد و لزوم ترمیم و نوسازی بافت‌های فرسوده و مسئله حریم شهر تهران و تداخل با شهرستان دیگر را مطرح کرد.

رئیس مجمع نمایندگان تهران با اشاره به اظهارات فرماندار شمیرانات تصریح کرد: فرماندار شمیرانات به درآمدهای شهرداری منطقه یک و مصرف شدن در دیگر مناطق، تداخلات حریم این شهرستان تا دیزین و شمشک که موجب افزایش قیمت‌های این مناطق شده است، مشکلات درمانی مانند بیمارستان طالقانی، شهدای تجریش و مسیح دانشوری که به خاطر کمبود بودجه است را بیان کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستان ری نیز به خواستار ارتقا ادارات این شهرستان با توجه به شهرداری این شهرستان به فرمانداری ویژه تبدیل شده است، شد.

طلا افزود: همچنین فرمانداری ری به مسائل امنیت شهر ری با توجه به اینکه دو زندان در این شهرستان هستند، ارتباط فرمانداری با سه منطقه شهرداری و لزوم تبدیل شدن به آنها به یک شهرداری ویژه و فرسودگی شبکه آبرسانی این شهرستان و لزوم ترمیم آن را مطرح کرد.

سخنگو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه در ادامه این جلسه بودجه سال ۹۳ استان تهران مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: تصمیم گرفته شد با توجه به حساسیت این موضوع، جلسه‌ای با حضور هیات رئیسه مجمع و استانداری در این رابطه تشکیل شود.

وی در پایان بیان کرد: قرار شد بخشی از این مسائل در جلسه‌ مشترک نمایندگان استان تهران با رئیس‌جمهور منتقل شود و بخشی نیز در جلسه بعدی این مجمع با اعضای شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز