خبرگزاری کار ایران

معاون مدیر کل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان:

رجعت شهدا به شهرها تاثیرات معنوی و عمیقی بر جای می گذارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۲۴

شهیدان بزرگوار محمد جعفر زیلوچی و شهید احمد معصومی که در منطقه عملیاتی فاو در سال ۶۷ آسمانی شدند امروز بعد از ۲۶ سال حضورشان درکاشان تاثیرات زیادی برای نسل سوم و چهارم انقلاب به همراه دارند.

معاون مدیر کل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان گفت: شهیدان بزرگوار محمد جعفر زیلوچی و شهید احمد معصومی که در منطقه عملیاتی فاو در سال ۶۷ آسمانی شدند، امروز بعد از ۲۶ سال حضورشان درکاشان تاثیرات زیادی برای نسل سوم و چهارم انقلاب به همراه دارند.

به گزارش " ایلنا " در کاشان " حجت السلام حسن انتصاریان " در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان محمد جعفر زیلوچی و شهید احمد معصومی در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: شهیدان عرش نشینانی هستند که هرجا وارد شوند آنجا را به بوی خوش معطر نموده و فضای آن را عطرآگین می کنند.

وی تصریح کرد: شهید محمد جعفر زیلوچی و شهید احمد معصومی بارجعت خود بعد از ۲۶ سال به کاشان فضای شهرستان کاشان را عطرآگین کردند.

وی با اشاره به این که رجعت شهدا به شهرها تاثیرات معنوی و عمیقی بر جای می گذارد، افزود: شهیدان بزرگوار محمد جعفر زیلوچی و شهید احمد معصومی که در منطقه عملیاتی فاو در سال ۶۷ آسمانی شدند امروز بعد از ۲۶ سال حضورشان درکاشان تاثیرات زیادی برای نسل سوم و چهارم انقلاب به همراه دارند.

حجت الاسلام انتصاریان تاکید کرد: به هر میزان که مراسم تشییع شهدا با شکوه تر برگزارشود، نسل سوم و چهارم انقلاب نیز با اهداف شهدا بیشتر آشنا خواهند شد و در این مسیر، تحقق بخش اهداف شهدا خواهند بود.

وی، همچنین حضور شهدا و رجعت شهدا به میان مردم را یکی از راههای افزایش اقتدار جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که شهدا قدرت ملت ایران هستند، افزود: امروز به هر میزان که جمهوری اسلامی ایران قدرتمند تر و با اقتدارتر از قبل باشد، دشمنان جمهوری اسلامی نیز به همان میزان در برابر مقابل ایران عقب نشینی خواهند کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان یادآورشد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه های بین المللی با اقتدار وارد شده و حرف اول را می زند برای این است که ما ولایت فقیه و شهدا را داریم که آنها از داشتن آن محروم هستند.

حجت الاسلام انتصاریان با اشاره به این که شهید محمد جعفر زیلوچی و شهید احمد معصومی بعد از ۲۵ سال از شهادت آنان هویت شان توسط گروه تفحص شناسایی شد، افزود: این عزیزان از نیروهای لشکر ۸ نجف اشرف در ۲۸ فروردین ماه سال ۶۷ در تک دشمن در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز