خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه کاشان:

برگزاری نخستین دوره آزمون تافل در دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۲۱

دانشکده آموزشهای الکترونیکی و آزاد و دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی دانشگاه کاشان، نخستین دوره آزمون تافل را در این دانشگاه برگزار می کند.

دانشکده آموزشهای الکترونیکی و آزاد و دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی دانشگاه کاشان، نخستین دوره آزمون تافل در این دانشگاه را برگزار می کند.

به گزارش " ایلنا " در کاشان، رئیس دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه کاشان با اعلام این مطلب افزود: کلیه متقاضیان(اعم از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی دانشکده آموزشهای الکترونیکی و آزاد و سایر دانشجویان) می توانند در آزمون تافل ثبت نام و شرکت نمایند.

" سید احمد مدنی " اظهار داشت: نمره آزمون تافل با احراز حد نصاب مشخص شده توسط شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه به عنوان نمره زبان دانشجویان دوره دکتری مورد پذیرش مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه می باشد.

وی با بیان اینکه نخستین دوره آزمون تافل ۲۱ اردیبهشت امسال در این دانشگاه برگزار می شود، افزود: در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه ارائه می شود.

رئیس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: برای شرکت کنندگان در دوره آموزشی تافل دانشکده آموزشهای الکترونیکی و آزاد، هزینه دریافت نمی شود.

وی میزان هزینه شرکت کنندگان در دوره آموزشی پری تافل دانشکده آموزشهای الکترونیکی و آزاد را ۵۰۰ هزار ریال ذکر کرد و افزود: هزینه آزمون تافل برای سایر دانشجویان دانشگاه کاشان، یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و سایر متقاضیان دو میلیون ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز