خبرگزاری کار ایران

تیمی متشکل از جوانان و بزرگسالان به باکو می رود؛

آخوندزاده: مسائل مهمتری از اختلاف رودکی و فدراسیون دارم / وارد مسائل حاشیه ای نمی شوم

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۱۰

با میراسماعیلی در خصوص دعوت از رودکی صحبت کرده ام که وی اعلام کرد مشکلی از این بابت وجود ندارد. بنده هم بارها گفته ام اگر شرایط فراهم باشد، درهای تیم ملی بر روی رودکی و البته تمامی جودوکاران باز است.

سرمربی تیم ملی جودو گفت: مسائل به وجود آمده بین رودکی و فدراسیون جودو مربوط به خودشان است و به همین جهت من وارد این قضایا نمی شوم.

مسعود حاجی آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد اردوی تیم ملی جودو اظهار داشت: اردو روز چهارشنبه به پایان رسید. بعد هم که فردا جمعه مسابقات مدعیان برگزار می شود که در این رقابت ها قرار است به غیر از نفراتی که برای مسابقات باکو فیکس شده اند، سایر مدعیان حضور پیدا کنند.

وی به رقابت های گرند اسلم باکو اشاره کرد و افزود: این مسابقات طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود که برای حضور در این رقابت ها، نفرات اعزامی مشخص شده اند. همچنین قرار است بعد از پایان این بازی ها، اردوی مشترکی را در باکو برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو ادامه داد: برای شرکت در گرند اسلم باکو، در وزن ۶۰ - کیلوگرم، ناصری پور و بهرامیان، در وزن ۶۶ - کیلوگرم، محرمی، در ۸۱ - کیلوگرم، قاسمی نژاد، در ۱۰۰ - کیلوگرم، محجوب و در ۱۰۰ + کیلوگرم، پهلوان از تیم جوانان حضور خواهند داشت. ضمن این که در وزن ۷۳ - کیلوگرم، مولایی همراه تیم خواهد بود، اما تنها در اردوی مشترک شرکت خواهد کرد.

حاجی آخوندزاده در واکنش به این موضوع که شما همواره از دعوت محمد رضا رودکی صحبت کرده اید، اما مسئولان فدراسیون نظری غیر از این دارند، تصریح کرد: بنده با آرش میراسماعیلی در خصوص دعوت از رودکی صحبت کرده ام که وی اعلام کرد مشکلی از این بابت وجود ندارد. بنده هم بارها گفته ام اگر شرایط فراهم باشد، درهای تیم ملی بر روی رودکی و البته تمامی جودوکاران باز است.

وی یاد آور شد: مسائلی که بین رودکی و فدراسیون اتفاق افتاده، به خودشان مربوط است و باید خودشان هم آن را حل کنند. به همین جهت بنده وارد مسائل حاشیه ای نمی شوم.

سرمربی تیم ملی جودو در پایان خاطر نشان کرد: من برنامه های مهم تری در تیم ملی دارم و تمرکزم را بر روی آنها معطوف کرده ام و اجازه نمی دهم حاشیه ها این تمرکز من را از بین ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز