خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت:

بهترین مشاورانم اعضای شورای شهر رشت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۰۰

حل مشکلات روان آبهای سطحی، ورودی شهر، تکمیل بنای نیمه ساز شهرداری، زیبا سازی و خدمات شهری و نهضت آسفالت از برنامه های مهم پیش بینی شده در سال جدید است.

شهردار رشت ظهر امروز با مدیران خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان در نشست صمیمانه ای دیدار کرد.
به گزارش " ایلنا " از رشت، محمد ابراهیم خلیلی ابراز امیداروی کرد که مجموعه شهرداری بتواند در راستای شعار سال مقام معظم رهبری در جهت پویایی اقتصادی و فرهنگی گامهای موثری را بردارد.
وی افزود: کارگروه رسانه شهرداری رشت با حضور مدیران و متخصصی امر رسانه در حال تشکیل است که اولین جلسه آن امروز برگزار گردید.
شهردار رشت رسانه ها را در جبهه مقدم دانست و افزود؛ از رسانه های فعال استان تقاضای کمک و یاری در انجام وظایف محوله را دارم.
" خلیلی زمان " شروع به کار خود در مجموعه شهرداری رشت را روبرویی با مشکلات فراوان دانست و بیان داشت؛ تمامی شهروندان نسبت به آن مشکلات آگاهی کامل داشته و برگشت به عقب و تکرار دوباره آن قطعاً خوشایند مردم نخواهد بود.
شهردار رشت تغییر سه شهردار در سال گذشته و حضور خود به عنوان چهارمین شهرداردر اوضاع بهم ریخته مدیریت شهری رشت را از جمله این مشکلات برشمرد و بیان داشت؛ بی اعتمادی مردم نسبت به مجموعه شهرداری بیشترین آسیبها و مشکلات را به همراه داشته است.
وی تحقق سی درصدی بودجه سال گذشته و در دست اجرا نداشتن هیچ طرحی را از معضلات دیگر پیش روی خود در ماههای اولیه حضورش در شهرداری رشت دانست و افزود؛ درصدد هستیم با تلاش های مجموعه و کمکهای اعضای شورای اسلامی شهر، اعتماد از دست رفته مردم را بازگردانده و در جهت رفع مشکلات و معضلات شهری گام برداریم.
شهردار رشت نقشه راه هر سازمانی را برنامه و بودجه دانست و افزود؛ برنامه های جدید شهرداری برای سال جاری طی پنج آیتم مهم در بودجه قرار گرفت که خوشبختانه در صحن شورا مصوب گردید.
وی رشت را به عنوان پیشانی گیلان خواند و یاد آور شد: در موضوع برف اخیر، ما ادبیات جدیدی از براف بعنوان استفاده از این نعمت و عدم بکار بردن لفظ بحران را در دستور کار قرار دادیم که با زحمات شبانه روزی ۷۰۰ نفر از پرسنل شهرداری هیچ مشکلی در این خصوص مشاهده نگردید.
شهردار رشت شروع به کار ده پیمانکار در خصوص ساماندهی روان آب های سطحی از امروز در سطح رشت را نویدی برای شهروندان دانست و افزود؛ حل مشکلات روان آبهای سطحی، ورودی شهر، تکمیل بنای نیمه ساز شهرداری، زیبا سازی و خدمات شهری و نهضت آسفالت از برنامه های مهم پیش بینی شده در سال جدید است.
" خلیلی " با بیان اینکه چهار میلیون متر مربع آسفالت با مبلغ صد میلیارد تومان جهت آسفالت ریزی کلیه معابر شهر رشت نیاز است افزود؛ قطعاًً این مبلغ در توان شهرداری رشت نبوده و به اعتبارات ملی نیازخواهدبود.
شهردار رشت احداثو راه اندازی پارک بزرگ چمار سرا را با حمایتهای استاندار و اعضای شورای اسلامی شهر یکی از پروژه های مهم و ماندگار دوران خدمتی خود دانست و بیان داشت، با تلاشهای صورت گرفته امیدآن می رود تا این پارک در اوایل تابستان به بهره برداری رسد.
وی عدم اعتماد فعلی سرمایه گذاران به شهرداری رشت را یاد آورد شد و بیان داشت؛ شهرداری رشت مصمم است تا کاملاً در راستای جذب سرمایه گذار و تعهدات لازم آن، فضای قابل اعتمادی را ایجاد کند.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز