خبرگزاری کار ایران

برای حمایت از تولید در لرستان؛

نماینده خرم‌آباد به رئیس‌جمهور نامه نوشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۷۳

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از رییس جمهمور درخواست نمود با توجه به لایحه بودجه ۹۳ دولت و تصویب مجلس مبنی بر اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها، در این زمینه مساعدت و اقدام نماید.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس جمهور با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ه به تولید، خواستار توجه دولت به بخش تولید در این استان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، دکتر " ایرج عبدی " در این خصوص نوشته است: با توجه به این که تامین این اعتبار از محل هدفمندی است که از محل سرانه مردم تأمین می‌گردد، این مبلغ که به صورت حق‌الناس بوده‌، برای تخصیص عادلانه بهترین روش، تخصیص منابع بر اساس آمار جمعیتی و محرومیت استان‌ها است.

لازم به ذکر است طی چند روز گذشته روش‌های مختلفی جهت توزیع یارانه حمایت از تولید توسط مسوولان اعلام شده است.

فعالان صنعتی نیز از طراحی ۲ کانال حمایتی برای بخش تولید خبر می‌دهند. بر این اساس در روش اول پیش‌بینی شده که هزینه انرژی کل واحدهای صنعتی محاسبه و یارانه این بخش به‌صورت مستقیم بر اساس قبوض مصرفی آن‌ها تقسیم‌بندی شود.

در روش دوم نیز همانند فاز اول هدفمندی یارانه‌ها واحدهای صنعتی انرژی‌بر به ۲۵ رشته تقسیم شده و تسهیلاتی برای پرداخت هزینه‌های انرژی، به آنها اعطا می‌شود.

آنچه مسلم است یارانه حمایت از تولید که قرار است به ۴ بخش صنعت، خدمات، کشاورزی و حمل و نقل اختصاص یابد بایستی با اولویت محرومیت زدایی این چهار حوزه در استانهای محروم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز