خبرگزاری کار ایران

برنامه کانون‌‌های مساجد کرمانشاه در ایام ولادت حضرت زهرا(س) اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۴۱

برنامه‌های پیش بینی شده ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه اعلام شد.

ایلنا: برنامه کانون‌‌های مساجد کرمانشاه در ایام ولادت حضرت زهرا(س) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، برگزاری این برنامه ‌ها شامل، برپایی مجالس جشن در ۲۰۰ کانون، آذین ‌بندی محلات و مساجد در ۳۰۰ کانون، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری شامل ۲۰ مسابقه، ۳۰ مسابقه ورزشی، دعوت از علمای برجسته کشور برای حضور در مساجد و سخنرانی پیرامون شخصیت مطهر حضرت فاطمه(س) در ۲۵ کانون، برپایی ایستگاه ‌های صلواتی در ۱۰۰ کانون و تجلیل از بانوان سیده سطح کانون ‌ها در ۱۵ کانون است.

در ادامه این برنامه ‌ها به برگزاری سلسله جلسات فاطمه ‌شناسی در شهرستان اسلام‌آباد غرب، تجلیل و تکریم از مسئولان فعال واحد بانوان کانون ‌ها و برگزاری نمایشگاه یاس نبوی اشاره شده است.

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت آشنایی با سیره نورانی حضرت زهرا(س)، نصب بنر با مضمون احادیثحضرت فاطمه(س) در میادین اصلی شهر کرمانشاه و شهرستان‌‌های تابعه، زیارت حرم سیده ‌فاطمه(س) شهر کرمانشاه توسط بانوان عضو کانون ‌ها و همکاری با حوزه ‌های علمیه بانوان برای ارتقا دانش دینی و اعتقادی بانوان عضو کانون ‌ها از دیگر برنامه ‌هاست.

طرح تکریم مادران شهید، ارسال پیامک احادیثحضرت زهرا(س)، اجرای طرح عفاف و حجاب در ۱۴ دبیرستان دخترانه، دعوت از بانوان موفق برای حضور در کانون ‌ها به منظور تقویت روحیه خودباوری و برگزاری همایش ویژه واحدهای بانوان کانون ‌های شهرستان کرمانشاه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن از دیگر برنامه ‌های اعلام شده دبیرخانه کانون ‌های مساجد استان کرمانشاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز