خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

تخریب دولت با هدف ایجاد جنگ روانی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۳۱

علی یونسی از محبوترین چهره های همراه رییس جمهور است که با اشراف بر مسایل قضایی و امنیتی همواره منشاء خدمت به نظام و مردم بوده است.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از تخریب و دروغ‌پردازی‌های نامنصفانه علیه دولت گفت: اینگونه اقدامات با هدف ایجاد جنگ روانی و موج‌سازی قبل از انتخابات مجلس انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جواد جمشیدی با اشاره به مطالب مطرح شده در برخی از رسانه‌ها و از قول یکی از نمایندگان ادوار مجلس، پیرامون دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی افزود: یونسی از نیروهای توانمند دولت است که جزو نزدیک‌ترین حامیان رییس جمهور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سابقه دستیار ویژه رئیس جمهوری حکایت از دلبستگی وی به نظام و توان والای او برای خدمت دارد، از این رو لازم نیست که وی به دنبال شعاردادن و ویترینی عمل کردن باشد.

این فعال سیاسی به نقش علی یونسی در بازگشت مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش العدل به میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: علی یونسی از محبو‌ب‌ترین چهره‌های همراه رییس جمهور است که با اشراف بر مسایل قضایی و امنیتی همواره منشاء خدمت به نظام و مردم بوده است.

جمشیدی افزود: برخی از شکست خوردگان عرصه سیاست که سهم خواهی آن‌ها از دولت نیز بی‌حاصل مانده است با تخریب چهره‌های محبوب نزدیک به دولت و رئیس جمهور به دنبال فضا سازی برای جبران شکست خود در انتخابات هستند.

وی با بیان این مطلب که افکار و اندیشه‌های علی یونسی در تعارض با قانونگریزی و تندروی استک افزود: نگاه اصلاح طلبانه در افکار و عمل یونسی باعثشده تا عده‌ای تحمل مشاهده اعتماد رییس جمهور به وی را نداشته باشند.

جمشیدی تخریب دولت را حربه مخالفان سیاست اعتدال دانست و افزود: اتاق فکر کسانی که دست به تخریب دولت یازدهم می‌زنند به دنبال کم کردن فشارهای ناشی از عملکرد غیر قابل دفاع خود در دوران گذشته است.

وی بابیان اینکه این هجمهٔ ناجوانمردانه به تمام عناصر دولت وارد می‌شود، افزود: در حالیکه مقام معظم رهبری از عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کنند و مردان عرصه دیپلماسی کشور را سربازان و فرزندان این مرز و بوم معرفی می‌کنند، مخالفان دولت، روحانی و تیمش را شکست خوردگان عرصه دیپلماسی لقب می‌دهند و بار برپایی میتینگ‌ها و همایش‌های مختلف به دنبال پاکسازی حافظه سیاسی تاریخی مردم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز