خبرگزاری کار ایران

اولیویرا سرمربی تراکتورسازی:

اخراج فخرالدینی همه چیز را برای تراکتورسازی خراب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۲۷۲

امیدوارم بازیکنانم درس‌های زیادی از حضور در این رقابت‌ها گرفته باشند.

سرمربی تراکتورسازی با اعلام اینکه اخراج میلاد فخرالدینی در شکست برابر الاتحاد تاثیرگذار بود، ابراز امیدواری کرد شاگردانش از حضور در این دوره از رقابت‌ها درس‌های زیادی گرفته باشند.
به گزارش ایلنا تراکتورسازی ایران با قبول شکست دو بر صفر برابر الاتحاد عربستان به عنوان اولین نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
تونی اولیویرا، سرمربی پرتغالی تراکتورسازی پس از شکست تیمش برابر الاتحاد در نشست خبری خود، گفت: دلیلی که باعثشد در این دیدار شکست بخوریم، اخراج بازیکن ما و ۱۰ نفره شدن تیم بود. قبل از آن اتفاق همه چیز خیلی خوب پیش می‌رفت اما به یکباره پس از اینکه میلاد فخرالدینی از زمین اخراج شد، همه چیز را خراب کرد.
سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: با شرایط سختی پای به مسابقه گذاشتیم و این شرایط سخت تاثیر خودش را روی بازیکنان گذاشت و بازیکنانم نتوانستند نمایش همیشگیشان را نشان دهند. الاتحاد تیم بزرگی است که در ضد حملات بسیار خطرناک است و توانستند از همین حربه در این دیدار به موفقیت برسند. اکنون از این مسابقات حذف شدیم و تنها امیدوارم که بازیکنانم از حضور در این دوره از رقابت‌ها درس‌های زیادی گرفته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز