خبرگزاری کار ایران

پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به احتمال عدم عرضه بنزین ۴۰۰ تومانی در اردیبهشت:

از سازمان هدفمندی بپرسید / سازمان هدفمندی در دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۲۱۸

عربعلی تصمیم گیری در زمینه عرضه یا عدم عرضه بنزین سهمیه‌ای در اردیبهشت ماه را وظیفه سازمان هدفمندی دانست. برای اطلاع از عرضه یا عدم عرضه بنزین سهمیه ای در اردیبهشت ماه با مسئولان سازمان هدفمندی تماس گرفته شد که متاسفانه مسئولان مربوطه پاسخگو نبودند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی کارتهای سوخت، نمی‌سوزد گفت: شارژ کارتها در اردیبهشت ماه با بنزین سهمیه‌ای منوط به تصمیم سازمان هدفمندی است.

داوود عربعلی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص زمان توقف شارژ کارت‌های بنزین ۴۰۰ تومانی اظهار داشت: طبق اعلام وزیر نفت بنزین ۴۰۰ تومانی باقیمانده در کارت‌های سوخت حتی بعد از تغییر قیمت بنزین باطل نمی‌شوند و دارندگان کارت می‌توانند تا هر زمان بدون نگرانی از بنزین ۴۰۰ تومانی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه زمان عملیاتی شدن افزایش قیمت بنزین بر اساس دستورالعمل سازمان هدفمندی خواهد بود، افزود: در شرکت ملی پالایش و پخش تمامی سازوکار و بسترها برای عملیاتی شدن عرضه بنزین با نرخ جدید آماده بوده و منتظر اعلام نرخ و زمان اجرا ازسوی سازمان هدفمندی هستیم که به محض اعلام اجرایی خواهد شد.

عربعلی تصمیم گیری در زمینه عرضه یا عدم عرضه بنزین سهمیه‌ای در اردیبهشت ماه را وظیفه سازمان هدفمندی دانست.

بر همین اساس خبرنگار ایلنا برای اطلاع از عرضه یا عدم عرضه بنزین سهمیه ای در اردیبهشت ماه با مسئولان سازمان هدفمندی تماس گرفت که متاسفانه مسئولان مربوطه پاسخگو نبودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز