خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران در گفتگو با ایلنا؛

سیب‌زمینی زیر هزار تومانی تا دو هفته دیگر / اردیبهشت امسال خبری از گوجه سبز شهریار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۲۰۷

در حال حاضر قیمت گوجه سبز به ۲۰ تا ۲۳ هزار تومان و چاغاله بادام به ۱۸ هزار تومان رسیده است همچنین تا ۲۰ روز آینده و اتمام نوبرانه‌ها قیمت‌ها یک سوم می‌شود.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران گفت: تا ۱۰ اردیبهش سیب‌زمینی جیرفت به بازار خواهد امد و قیمت آن را به زیر هزار تومان کاهش می‌دهد.

حسین مهاجران رییس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران با اشاره به پایین آمدن قیمت سیب‌زمینی اظهار داشت: سیب‌زمینی چابهار، بندرعباس و بوشهر قیمت‌ها را کاهش داد و نوبردزفول قیمت که تا ۱۰ اردیبهشت به بازار خواهد آمد که قیمت را به زیر ۱۰۰۰ تومان می‌رساند.

وی با اشاره به کاهش قیمت گوجه سبز و چاغاله بادام گفت: در حال حاضر قیمت گوجه سبز به ۲۰ تا ۲۳ هزار تومان و چاغاله بادام به ۱۸ هزار تومان رسیده است.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران افزود: تا ۲۰ روز آینده و اتمام نوبرانه‌ها قیمت‌ها یک سوم می‌شود.

مهاجران در خصوص کاهش میوه در اردیبهشت ماه گفت: ماه آینده گوجه درختی شهریار را نخواهیم داشت و دلیل آن به سرمایی که پشت‌سر گذاشتیم مربوط است.

وی با بیان این مطلب که آخر اردیبهشت چند نوبرانه به بازار می‌آید افزود: هولوی شمال، زردآلوی کاشان، شیرازو ساوه از آن جمله‌اند همچنین توت فرنگی گرگان که بازار بیاید قیمت آن به سه هزار تومان هم خواهد رسید.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار استان تهران افزود: در حال حاضر قیمت توت فرنگی گلخانه‌ای کرج ۲۰ هزار تومان و توت‌فرنگی جیرفت بین ۶ تا ۸ هزار تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز