خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با ایلنا:

سهام داران با احتیاط سرمایه گذاری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۸۹

عوامل مختلفی بر بازار تاثیر گذار است که یکی از آنها تاثیر حقوقی ها و دیگری حضور وزیر اقتصاد در مجلس بود.

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایط فعلی سهام داران با احتیاط بیشتری سرمایه گذاری کنند.

محمد یوسف امین داور، یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ریزش های اخیر بورس اظهار داشت: سال جدید بازار مشکل تری خواهیم داشت هر چند امروز بازار مثبت شده اما این موضوع به دلیل ریزش های اخیر بورس بوده است.

وی با بیان اینکه بهتر است سهامداران با احتیاط بیشتری معامله کنند افزود: همانطور که می دانیم سال گذشته شرایط استثنایی بود. مسلما امسال بازدهی بورس همانند سال گذشته نخواهد بود و شاخص های بورس معقول تر و با بازدهی متوسطی همراه خواهد شد.

امین داور علت اصلی مثبت شدن بازار را خرید حقوقی ها طی چند روز گذشته عنوان کرد و گفت: عوامل مختلفی بر بازار تاثیر گذار است که یکی از آنها تاثیر حقوقی ها و دیگری حضور وزیر اقتصاد در مجلس بود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته علی طیب نیا، وزیر اقتصاد به دلیل افت شاخص بورس و اوضاع نابسامان بازار سرمایه از بهارستانی ها تذکر دریافت کرد و گفته می شود به منظور حمایت از بازار سرمایه قرار است با هماهنگی برخی از نهادهای مربوطه کارگروهی تشکیل شود و حاشیه های مذکور باعثشد تا فضای روانی بازار اندکی بهبود یابد که این بهبود در ساعات اولیه معاملات در روز جاری کاملاً مشهود بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز