خبرگزاری کار ایران

در آستانه میلاد سراسر نور و سرور بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)؛

عطر روح انگیز قرآن در حرم شاهچراغ(ع) طنین انداز خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۱۷

در این آیین ویژه که روز پنج شنبه ۲۸ فروردین ۹۳ از ساعت ۱۶ در رواق دارالعباده حرم مطهر حضرت سید میر احمد بن موسی(ع) برگزار می شود قاریان برجسته بین المللی به تلاوت کلام الله مجید خواهند پرداخت.

درآستانه میلاد سراسر نور و سرور بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) محفل نورانی انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی در سومین حرم اهلبیت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از شیراز، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اعلام این خبر گفت: در این آیین ویژه که روز پنج شنبه ۲۸ فروردین ۹۳ از ساعت ۱۶ در رواق دارالعباده حرم مطهر حضرت سید میر احمد بن موسی(ع) برگزار می‌شود قاریان برجسته بین المللی به تلاوت کلام الله مجید خواهند پرداخت.

علی خواجه نژادیان فزود: در این برنامه قرآنی علاوه بر قاریان مصری؛ استاد پورزرگری، استاد ذاکری آیاتی را تلاوت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله سفره صلوات، اجرای گروه تواشیح مصباح، اجرای برنامه سلام خادم زینت بخش محفل خواهد بود.

خواجه نژادیان خاطرنشان کرد: سومین حرم اهلبیت از این پس در مناسبت‌های خاص بصورت مداوم برنامه‌های قرآنی متنوعی رابا حضور قاریان مطرح بین المللی اجرا خواهد کرد.

وی در پایان با دعوت از تمامی اقشار و گروه‌ها جهت حضوردر مراسم‌های حرم افزود: سومین حرم اهلبیت با تدارک ده‌ها برنامه در طول شبانه روز میزبان حضور گرم و صمیمی زائرین این امامزاده بلند آستان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز