خبرگزاری کار ایران

با حضور در آئین افتتاح نمایش سهراب سلیمی؛

عزت الله انتظامی به استقبال «مده‌آ» می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۲۳

انتظامی روز پنجشنبه(۲۸ فروردین ماه) زنگ آئین افتتاح نمایش «مده‌آ» به کارگردانی سهراب سلیمی را به صدا در می‌آورد.

عزت‌الله انتظامی زنگ آغاز اجرای نمایش «مده‌آ» کار جدید سهراب سلیمی را به صدا در می‌آورد.

به گزارش ایلنا، سهراب سلیمی پس از چهار سال دوری از صحنه، نمایش «مده‌آ» اثر داریوفو را برای مخاطبانش انتخاب کرده است و آن را از ۲۸ فروردین در سالن آموزشگاه باران به صحنه می‌برد.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به: نویسنده: داریوفو و فرانکا رامه، مترجم: علی امینی نجفی، کارگردان و طراح صحنه: سهراب سلیمی، طراح پوستر و بروشور: ابراهیم حقیقی، بازیگران: الهام مهری، زهرا مهدیلو، فاطمه آزادی، سعید حشمتی، مرتضی حسنی‌نژاد، طراح لباس: نگار نعمتی، موسیقی: کامران امید، عکاس: نادر بهرامی، بهار امید، روابط عمومی: نادر بهرامی اشاره کرد.

یادداشت کارگردان: گروه تئاتر «صورتک» در تازه‌ترین تجربه‌اش، باز به سراغ متن داریوفو و فرانکا رامه(با نگاهی به «مده‌آ» های اوریپید و ژان آنوی) رفته است تا با نگاه و رویکردی متفاوت، اجرایی تازه ارائه دهد. «مده‌آ» ی کنونی، عملی است برای بروز شور هنرجویان کارگاه آموزشی تئاتر آموزشگاه باران، هنرجویانی تازه آمده به عرصه نمایش، تا در نخستین حضورشان بر صحنه تئاتر، تجربه اتودهای کلاسی و آموزه‌های کارگاهی را به محک آزمون بگذارند. «مده‌آ‌» ی کنونی، با اتکا به تجربیات گروهی و نیروی جوان، امکان و پیشنهادی است در جهت رسیدن به تولید جمعی در محیطی آموزشی، به دور از حمایت‌ها و کمک‌های متداول تئاتر این سال‌ها.

«مده‌آ» نمایشی است مستقل، بر خلاف سکه قالب زمانه.

طبق اعلام دست‌اندرکاران این نمایش، باتوجه به نزدیک شدن به اجرای این نمایش استقبال خوبی از سوی مخاطبان این اثر شده به طوری که بلیت‌های این نمایش تا اجرای سوم تمام به فروش رسیده است، علاقمندان برای خرید بلیت نمایش «مده‌آ» به قیمت ۲۰ هزار تومان می‌توانند به نشانی اینترنتی «تیوال» مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۹۰۰۷۸۰ برای رزرو تلفنی بلیت تماس بگیرند.

آموزشگاه هنرهای نمایشی «باران» در خیابان استاد نجات الهی(ویلا) - ابتدای خیابان اراک - پلاک ۷۲ - واحد ۷ طبقه سوم واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز