خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن در پاسخ به ایلنا خبر داد:

اجرای طرح توسعه سه میلیارد دلاری خط ‌آهن چین

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۶۰۲

عمر مفید بناهای فلزی در چین از ۷ به ۱۰ سال افزایش یافته است این در حالی است که در گذشته تمامی سازه های فلزی پس از ۷ سال تخریب می شدند.

سقوط قیمت سنگ آهن با ایجاد این شبکه ریلی در چین اصلاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفری تهرانی، عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن در یک نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر تاثیر کاهش نرخ جهانی سنگ‌اهن بر تولید و صادرات این محصول اظهار داشت: تولید سنگ آهن همچنان ادامه دارد و نمیتوان آن را متوقف کرد اما معادنی که فاصله دورتری نسبت به بنادر دارند مانند معدن سنگان هزینه بیشتر(۱۰۵ هزار تومان) و معادن نزدیک تر به بنادر هزینه کمتری پرداخت می کنند.

عضو هیأت مدیره انجمن از اجرای طرح توسعه سه میلیارد دلاری خط ‌آهن چین خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تقاضای جهانی فولاد افزایش یافته و بخشی از سقوط نرخ سنگ‌آهن نیز جبران می‌شود.

جعفری تهرانی افزود: عمر مفید بناهای فلزی در چین از ۷ به ۱۰ سال افزایش یافته است این در حالی است که در گذشته تمامی سازه های فلزی پس از ۷ سال تخریب می شدند.

وی در خاتمه گفت: سقوط قیمت ها با ایجاد این شبکه ریلی اصلاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز