خبرگزاری کار ایران

در نتیجه غیر استاندارد بودن سازه:

کشته شدن یک کارگر ساختمانی بر اثر سقوط در چاه

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۳

محل حادثه یک ساختمان ۱۳ طبقه در حال ساخت بود که یک چاه کن ۲۷ ساله در هنگام کارگذاری کول‌های چاه به دلیل سست بودن خاک و کول‌های نصب شده، به عمق چاه ۳۰ متری سقوط کرد و زیر این کول‌ها مدفون شد.

سست بودن خاك دهانه چاه و بی‌احتیاطی چاه کن در ‌‌نهایت باعث مرگ یك کارگر جوان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، یک چاه کن ۲۷ ساله در هنگام کارگذاری کول‌های چاه به دلیل سست بودن خاک و کول‌های نصب شده، به عمق چاه ۳۰ متری سقوط کرده و زیر این کول‌ها مدفون شده بود.
عباس میرالی افسر آماده منطقه ۴ عملیات آتش نشانی تهران با تایید این خبر گفت: این حادثه روز گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش نشانان ایستگاه ۷۴ و گروه نجات ۳ ساعت 11:30 دقیقه به محل حادثه در بلوار کوهسار، خیابان حاج شعبانعلی اعزام شدند.
وی افزود: محل حادثه یک ساختمان ۱۳ طبقه در حال ساخت بود که در داخل آن، کارگر جوانی در حال حفر چاه پرعمق بود. میرالی با اشاره به فعالیت آتش نشانان، گفت: آتش نشانان پس از ایجاد یک کارگاه، از داخل چاه مجاور که از عمق چاه به هم متصل بود، عملیات خاک برداری را آغاز کردند و پس از ساعت‌ها تلاش پیکر بی‌جان چاه کن جوان را خارج کردند و به سطح زمین انتقال دادند.
عوامل اورژانس نیز پس از معاینه مرگ این کارگر را تایید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز