خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و منطقه‌ای؛

سومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه زیدون برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۲۴

خوزستان اولین سنگر مبارزه با دشمن بوده و بیشترین خسارات را متحمل شده و بیشترین آسیب را دریافت کرده است.

مراسم سومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و منطقه‌ای، خانواده معظم شهدا، ‌ آزادگان، ‌ جانبازان، ‌ رزمندگان دوران دفاع مقدس، ‌ فرهنگیان، ‌ دانش آموزان و سایر اقشار جامعه در سالن غدیر شهر سردشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در ابتدای این مراسم شهبازی ‌رئیس اداره آموزش وپرورش ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و تشکر از همه کسانی که در برگزاری این یادواره همکاری کرده‌اند، ‌ گفت: بی‌شک یاد و خاطره شهدا تا ابد در اذهان مردم ولایت مدار ما باقی خواهد ماند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی، خطیب توانای کشوری طی سخنانی بیان داشت: از همین جا از همه مادران شهدا که فرزندانی این چنین شجاع و دلیر پرورش داده‌اند و تربیت کرده‌اند، تشکر می‌نمایم.
وی در ادامه بیان داشت: به گفته رهبرمان، خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است، زیرا خوزستان اولین سنگر مبارزه با دشمن بوده و بیشترین خسارات را متحمل شده و بیشترین آسیب را دریافت کرده است. من از همه برگزار کنندگان و دست اندرکاران این مراسم و این گونه مراسمات فرهنگی تشکر و قدردانی می‌کنم.
در ادامه مراسم مداحی توسط سید محمد امام مداح کشوری اجرا شد.
در پایان از خانواده معظم شهدای دانش آموز و فرهنگی و جمعی از آزادگان تقدیر بعمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به آن‌ها اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز