خبرگزاری کار ایران

پیام رهبر معظم انقلاب سرلوحه کارها قرار می گیرد؛

پرونده مسکن مهر هرمزگان امسال بسته می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۴۳۲

۸۰ درصد از مسکن مهر استان به اتمام رسیده است و ۲۰ درصد باقیمانده نیز با رفع مشکلات و موانع موجود به اتمام خواهد رسید.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: شعار اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای امسال نامگذاری شد، ابعاد گسترده ای دارد که دست اندرکاران ساخت مسکن این پیام را سرلوحه کارشان قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، " عباس حریرنیا " افزود: حوزه مسکن و ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب تلاش می کنند تا با عزمی ملی و مدیریت جهادی در راستای ارتقای فرهنگ شهری گام بردارند.

وی با بیان اینکه کارها باید با تدبیر پیش رود، افزود: همه موظف هستند تا با فکر ناب آمیخته با تدبیر تلاش کنند تا خدمت خالصانه به مردم داشته باشند.

حریرنیا همچنین به برنامه های امسال اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در حوزه ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما این است تا زمینه پیاده سازی سیاست های دولت تدبیر و امید را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر در هرمزگان باید تا پایان سال جاری بسته شود، گفت: ۸۰ درصد از مسکن مهر استان به اتمام رسیده است و ۲۰ درصد باقیمانده نیز با رفع مشکلات و موانع موجود به اتمام خواهد رسید.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین با اشاره به مشکلات پیش آمده در بارندگی اخیر شهر بندرعباس گفت: شایسته نیست که با یک بارندگی مردم به زحمت افتند.

وی افزود: پس از این اتفاق جلسه ای در فرمانداری بندرعباس برگزار شد تا اتفاق پیش آمده مورد بحثو تبادل نظر قرار گیرد.

حریرنیا در این ارتباط گفت: تاکید راه و شهرسازی هرمزگان بر این است که ساخت و سازها باید اصولی و مهندسی شده باشد که این مهم در مرکز استان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به طرح های مهندسی راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در بارندگی اخیر بندرعباس خور تازه تاسیس شهرک توحید به کمک جمع آوری آب های روان در شرق بندرعباس آمد که نتیجه کار مهندسان راه و شهرسازی است. وی افزود: این خور در حالی بدون کمترین مشکل روان آبهای ناشی از بارندگی را هدایت کرد که بخشی از آن هنوز تکمیل نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز