خبرگزاری کار ایران

نمایش «من‌ چه جوری ممکنه…» برای دانشجویان رایگان شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۳۶

دانشجویان روز یکشنبه(۲۵ اسفندماه) می‌توانند با مراجعه به گیشه مجموعه تئاترشهر و ارائه کارت دانشجویی معتبر بلیت نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» را بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان دریافت کنند.

ایلنا: نمایش «من چه‌ جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» به کارگردانی روح‌الله جعفری، روز یکشنبه(۲۵ اسفندماه) برای دانشجویان رایگان به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ با توجه به اهمیت تماشای آثار نمایشی برای دانشجویان رشته‌های گوناگون به ویژه رشته‌ی تئاتر؛ گروه تئاتر " گیتی " به سرپرستی روح‌الله جعفری تصمیم دارد پیش از آغاز سال جدید خورشیدی اجرایی برای این قشر در نظر بگیرد.

بر همین اساس و در اقدامی کم سابقه، دانشجویان روز یکشنبه(۲۵ اسفندماه) می‌توانند با مراجعه به گیشه مجموعه تئاترشهر و ارائه کارت دانشجویی معتبر بلیت نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» را بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان دریافت کنند.

نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» اسفند‌ ۱۳۹۲ تا پیش از تعطیلی مجموعه تئاترشهر و از ۱۷ تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در تالار «چهارسو» تئاترشهر به صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی همچنین می‌وانن بلیت‌های این اثر را از طریق سایت‌های WWW. TIWALL. COM و WWW. EVENTO. IR تهیه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز