خبرگزاری کار ایران

افزایش تردد قطارهای مترو در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۶۵

پنج‌شنبه ۲۲ اسفند از ابتدای شروع حرکت قطار‌ها در خط یک مترو(۵:۳۰ دقیقه صبح) تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه فاصله گذر قطار‌ها ۴.۵ دقیقه خواهد بود. همچنین از ساعت۱۰:۳۰ تا ۱۸ هم فاصله گذر به ۵ دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

ایلنا: به منظور سهولت در تردد مسافران به مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) و مزار شهدا در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال شرکت بهره برداری مترو تهران تسهیلاتی در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در خبری اعلام کرد: با توجه به رسم هر ساله مردم برای زیارت اهل قبور و شهدا در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال و ترافیک مبادی منتهی به بهشت زهرا(س) در این روز، شرکت بهره‌برداری مترو تهران اقدام به افزایش تردد قطار‌ها و کاهش فاصله گذر، به مسافران خط یک خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا پنج‌شنبه ۲۲ اسفند از ابتدای شروع حرکت قطار‌ها در خط یک مترو(۵:۳۰ دقیقه صبح) تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه فاصله گذر قطار‌ها ۴.۵ دقیقه خواهد بود. همچنین از ساعت۱۰:۳۰ تا ۱۸ هم فاصله گذر به ۵ دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار داشت: افزایش فوق برنامه حرکت قطار‌ها در روز جمعه هم ادامه خواهد داشت و در روز ۲۳ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۸ فاصله گذر قطار‌ها از هر ۷ دقیقه به ۵ دقیقه کاهش می‌یابد.

مقدم با بیان اینکه در صورت نیاز و ازدحام جمعیت قطارهای فوق‌العاده اعزام خواهد شد، گفت: در این روز تردد قطار‌ها در دیگر خطوط مترو طبق روال عادی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز