خبرگزاری کار ایران

جلودار‌زاده در گفتگو با ایلنا:

تزریق خصومت از سوی صدا و سیما ظرفیت‌های کشور را از بین می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۱۹

صدا و سیما بقدری خود را در منافع جناحی و گروهی محدود کرده که نمی‌تواند مصلحت کشور را تشخیص دهد / مسئولین صدا و سیما بهتر است به دنبال این باشند که ببینند چرا آنتن های ماهواره‌ای اینقدر زیاد شده و چرا مردم تا این اندازه به صدا و سیما بی‌اعتماد شده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کارگفت: امروز صدا وسیمای جمهوری اسلامی که یک نهاد ملی است باید نقش خودرا در این زمینه ایفا کند و شرط اول این است که اختلافات را کنار بگذارند و به همبستگی ملی برسند، اما چنانچه صدا وسیما مدام خصومت و دشمنی را تزریق کند این عاملی خواهد بود برای از بین رفتن ظرفیتهای کشور.

سهیلا جلودار‌زاده در گفت و گو باخبرنگار ایلنا، درخصوص عملکرد صدا وسیما نسبت به دولت اظهار داشت: درحال حاضر درشرایطی به سر می‌بریم که مسئولین بلند مرتبه کشور مجبور هستند طرح اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند و این نشان دهنده این است که شاخصهای ما دراکثر زمینه‌های توسعه پایدار بسیار افت کرده است؛ به نحوی که در حال عقب ماندن از چشم انداز بیست ساله هستیم درنتیجه در چنین شرایط فوق العاده‌ای انتظار می‌رود که رسانه ملی در جهت معنی بخشیدن به همبستگی ملی در کشور عمل کند و مردم را برای سازندگی در کشور آماده سازد.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با بیان اینکه مدیریت صدا و سیما درک صحیحی از شرایط کشور ندارد، گفت: صدا وسیما بقدری خود را در منافع جناحی وگروهی محدود کرده که به همین دلیل نمی‌تواند مصلحت کشور را تشخیص دهد.

وی با تاکید بر اینکه مردمی که بر روی چاههای نفت زندگی می‌کنند سالهاست که در فقر ومحرومیت به سر می‌برند، خاطر نشان کرد: اگر قرار است اقتصاد درون زا داشته باشیم مسئولین باید به مسائل کشور ملی تر نگاه کنند.

جلودارزاده در ادامه افزود: امروز صدا وسیمای جمهوری اسلامی که یک نهاد ملی است باید نقش خودرا در این زمینه ایفا کند و شرط اول این است که اختلافات را کنار بگذارند و به همبستگی ملی برسند، اما چنانچه صدا وسیما مدام خصومت و دشمنی را تزریق کند این عاملی خواهد بود برای از بین رفتن ظرفیتهای کشور.

وی همچنین با بیان اینکه بهره فرهنگی صدا وسیما ناچیز است، گفت: مسئولین صدا و سیما بهتر است به دنبال این باشند که ببینند چرا آنتن های ماهواره‌ای اینقدر زیاد شده و چرا مردم تا این اندازه به صدا و سیما بی‌اعتماد شده‌اند و هم هنرمندان و هم مخاطبان همگی ناراضی هستند.

جلودارزاده در پاسخ به این سئوال که آیا تغییر ریاست صدا و سیما می‌تواند باعثتغییر رویکرد فعلی این سازمان شود، اظهار داشت: برای اینکه تغییر رویکرد به وجود بیاید تغییر تفکر شرط لازم و کافی است. وقتی انسان در مسیر درست ومستقیم باشد فرد مهم نیست بلکه آنچه که مهم است این است که تفکر وعشق و علاقه‌مندی باید افزایش پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز