خبرگزاری کار ایران

پروژه ۱۸۰ واحدی شرکت تعاونی مسکن مهر قیام هادیشهر به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۵

مشکل اصلی این پروژه مسیر دسترسی بوده که با بازگشایی خیابان امام(ره) هادیشهر این مشکل نیز رفع می‌شود.

ایلنا: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جلفا از افتتاح پروژه ۱۸۰ واحدی شرکت تعاونی مسکن مهر قیام هادیشهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رشید ابراهیمی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۲۹۵ مترمربع در جنوب هادیشهر واقع شده و با زیربنای کل ۱۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداثشده است.
وی مساحت مفید مسکونی هر واحد را ۷۵ مترمربع اعلام کرد و افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی حدود ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده که ۲۲۰ میلیون ریال آن از محل تسهیلات مسکن مهر از طریق بانک مسکن پرداخت شده و مابقی از طریق آورده اعضا تأمین شده است.
ابراهیمی در ادامه به امکانات پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه دارای امکانات زیربنایی بوده و مکان آموزشی آن نیز در دست احداثاست.
وی مشکل اصلی این پروژه را مسیر دسترسی اعلام کردو گفت: امید است با بازگشایی خیابان امام(ره) هادیشهر این مشکل نیز رفع شود.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلفا این پروژه را از پروژه‏های نمونه و بر‌تر از نظر کیفیت ساخت بنا و قیمت تمام شده در سطح پروژه‏های احداثشده در سطح استان آذربایجان شرقی برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز